دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریا ورزش جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با فارس، درمورد شکست برابر نوین کشاورز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: نوین کشاورز یکی از تیم‌های خوب و هماهنگ امسال است و باید پیروزی را به آنها تبریک بگویم. آنها بسیار خوب بازی کردند و نمی‌دانم چرا برخی‌ از شکست ما تعجب می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای تمام حریفان احترام قائل هستیم خاطرنشان کرد: یک سری مشکلات برای ما ایجاد شده که تمامی هم ندارد. از سه دریافت کننده ما دو نفر مصدوم شدند و با این شرایط دست کادر فنی بسته می‌شود. پاسور جدیدمان هم برای بازی با نوین کشاورز زمان زیادی نداشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درخصوص آسیب دیدگی میلاد عبادی‌پور گفت: امیدوارم آسیب دیدگی او جدی نباشد. نه به خاطر تیم من بلکه به دلیل اینکه میلاد یک سرمایه بزرگ برای والیبال این مملکت است و برای تیم ملی به او نیاز دارند. وی در ست دوم از ناحیه مچ پا مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. گزارش تصویری والیبال نوین کشاورز - شهرداری ارومیه

سیدعباسی درباره غیبت سعید معروف و حضور ورمیلیو عنوان کرد: معروف دیگر بازیکن زنیت کازان است و برای تیم ما تمام شد. وی هرجا که باشد یکی از سرمایه‌های والیبال ایران و ارومیه است. این یک واقعیت است که سعید معروف در دنیا جایگزین ندارد، اما دیگر او برای تیم ما تمام شده و باید با شرایط جدید کنار آمده و به موفقیت فکر کنیم.

[caption id="attachment_8946" align="aligncenter" width="537"]گزارش تصویری والیبال نوین کشاورز - شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

وی افزود: به هر حال شکست به موقعی را برابر نوین کشاورز تجربه کردیم؛ با این شرایط بازیکنان تلاش می‌کنند در بازی‌های آینده با توان بیشتری به میدان بیاند. این شکست موجب می‌شود تا بازیکنان مرحله پلی‌آف را با حساسیت بالاتری پیگیری کنند، چراکه در آن مراحل دیگر جای اشتباه ندارم و باید از لحظه لحظه‌ها به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: بدون شک ورمیلیو هفته به هفته با بازیکنان هماهنگ خواهد شد. امیدوارم مصدومان تیم زودتر به تمرینات اضافه شوند و مشکلات زودتر دست از سر ما بردارد. هنوز هم اتفاقی نیفتاده و می‌توانیم به روند خوب خود بازگردیم.

گزارش تصویری والیبال نوین کشاورز - شهرداری ارومیه