سید محمد موسوی ، درباره قرارداد این فصلش با تیم بانک سرمایه گفت: نمیتوانم از مبلغ این قرارداد حرف بزنم اما اطمینان داشته باشید هنوز هم قرارداد بازیکنان والیبال با فوتبالیست ها قابل قیاس نیست.

به گزارش آریا ورزش ؛مدافع این فصل تیم والیبال بانک سرمایه درباره این تیم گفت: بانک سرمایه نخستین سال حضور خود در والیبال را تجربه میکند و با سرمایه گذاری خوب و به خدمت گرفتن. بازیکنان ملی پوش و چند بازیکن جوان در تلاش است با تیم های بزرگ نبرد کند.

[caption id="attachment_39534" align="alignnone" width="810"]محمد موسوی ،امیر غفور، مجتبی میرزا جانپور محمد موسوی ،امیر غفور، مجتبی میرزا جانپور[/caption]

موسوی با بیان این که امیدوار است تیم هایی مانند بانک سرمایه سال ها در لیگ باقی بمانند، گفت: امسال بازیکنان در تیم های مختلف پخش شدند و این قطعا لیگ امسال را دیدنی و مهیج خواهد کرد.

بهترین مدافع جهان درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی ، اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی پراشتباه ظاهر شد و نتوانست آن ایران همیشگی باشد.

سرعتی زن تیم ملی افزود: نتایج تیم ملی والیبال در آن مسابقات نه تنها برای ما قابل قبول نبود بلکه خیلی هم ناراحت کننده بود. در مجموع باید بگویم ما ایران همیشگی نبودیم.

ملی پوش والیبال ایران در پایان گفت: من در جایگاهی نیستم که در باره ادامه حضور کواچ در نیمکت تیم ملی والیبال اظهار نظر کنم اما امیدوارم هر تصمیمی گرفته می شود در نهایت به سود والیبال ایران باشد و تیم ملی را به آرزوی المپیکی شدن برساند.

[caption id="attachment_39520" align="alignnone" width="810"]تصاویر مسابقه والیبال ایران و آمریکا در جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ مجتبی میراز جانپور ،سید محمد موسوی ،سعید معروف ، امیر غفور[/caption] [tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از باشگاه خبرنگاران[/tooltip]