[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] مصطفی کارخانه: سایپا حریف قدرتمندی بود [/tab_title] [tab_title] ناصرشهنازی : باگذشت زمان بهتر خواهیم شد [/tab_title] [/tabs_head]

[tab]به گزارش آریاورزش ، مصطفی کارخانه پس از پیروزی مقابل سایپا، گفت: تیم والیبال بانک سرمایه روند رو به پیشرفت دارد و بازی به بازی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد. من روند پیشرفت را به خوبی احساس می کنم. وی ادامه داد: تیم والیبال سایپا در این مسابقه خیل خوب بازی کرد. وقتی این تیم از شهرداری ارومیه یک ست گرفت، فکر کردم ارومیه بد بازی کرده اما امروز به این نتیجه رسیدم که سایپا تیم خوبی است و در آینده نیز بهتر خواهد شد. کارخانه درباره مسابقه روز یکشنبه هفته آینده با پیکان گفت: سخت ترین مسابقه ما هفته آینده است و امیدوارم تماشاگران نیز به سالن بیایند تا شاهد مسابقه خوبی باشند.

[caption id="attachment_43330" align="aligncenter" width="761"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

وی درباره حضور پسرش در تیم بانک سرمایه و اینکه آیا این موضوع مشکلی بوجود نیاورده است، گفت: پسر من یکی از بازیکنان خوب والیبال ایران است که برخی معتقدند حضورش در بانک سرمایه باعث سوختنش می شود. امروز نیز از ست دوم به مسابقه آمد چون به حضورش نیاز بود و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت. کارخانه در پاسخ به این موضوع که گفته می شود قرارداد او از دیگر بازیکنان بیشتر است، گفت: اتفاقا پایین ترین قرارداد در بازیکنان بانک سرمایه برای او است و می توانید از باشگاه رونوشت قرارداد پسرم را بگیرید. تیم والیبال بانک سرمایه روز چهارشنبه موفق شد در چارچوب مسابقات لیگ برتر با نتیجه سه بر یک سایپا را شکست دهد.

[caption id="attachment_47689" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال بانک سرمایه تیم والیبال بانک سرمایه[/caption]

[/tab]

[tab] به گزارش آریاورزش ،ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا، عصر چهارشنبه بعد از شکست درمقابل بانک سرمایه، گفت: بانک سرمایه تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی خوب بهره می برد اما سایپا به توانایی تیم ها کاری ندارد و به عملکرد خود فکر می کند. وی ادامه داد: در ست اول و سوم این مسابقه نارنجی پوشان خیلی خوب کار کردند اما در نهایت سه بر یک مغلوب شدیم. سرمربی تیم والیبال سایپا، گفت: شناخت کافی از حریف داشتیم ولی موفق نشدیم برنامه های خود را در زمین مسابقه پیاده کنیم. شهنازی درباره اهداف تیم سایپا در این دوره از مسابقات اظهار کرد: هدف بلند مدت نداریم و مسابقه به مسابقه هدف گذاری می کنیم. در هر مسابقه تلاش می کنیم که نسبت به مسابقه قبلی بهتر شویم. امروز هم بازیکنان سایپا زحمت زیادی کشیدند اما حریف یکی از مدعیان قهرمانی است .

[caption id="attachment_44742" align="aligncenter" width="800"]ناصر شهنازی ناصر شهنازی[/caption]

وی درباره ورود دلالان به رشته ورزشی والیبال نیز گفت: من هیچ موقع به این موضوعات ورود نمی کنم. اما هر جا پول بیش از حد باشد آنها نیز حضور دارند و مشکلاتی نیز ایجاد می شود. یقین دارم که فدراسیون با قدرت با اینگونه رفتار ها مبارزه خواهد کرد. مجتبی شبان کاپیتان سایپا نیز، گفت: بازیکنان سایپا زحمت خود را دراین مسابقه کشیدند. پاسور جوانی داریم که تجربه زیادی ندارد اما مسابقه به مسابقه بهتر می شویم. حتما در دیدارهای آینده نیز بهتر خواهیم شد. وی در پاسخ به این سئوال که آیا سایپا توان شکست تیم های مدعی را دارد، تصریح کرد: وقتی امروز در ست نخست پیروز شدیم پس توان شکست تیم های مدعی را نیز داریم ولی باید هماهنگ تر شویم. تیم والیبال سایپا در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در دیدار مقابل بانک سرمایه با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

saipa-vezaratdefa27

[/tab] [/tabs]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از ایرنا[/tooltip]