به گزارش آریاورزش، تیم والیبال آرمان اردکان در نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ متین ورامین را شکست داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که ترکاشوند سرمربی متین ورامین معتقد بود، تماشاگران تیم میزبان توسط مربی تیم حریف تحریک شده و به بازیکنانش توهین کرده‌اند.

نادر قاضی  در این مورد اظهار داشت: هیچ مورد خاصی در بازی با متین ورامین پیش نیامد و کسی ابداً به بازیکنان حریف توهین نکرد. همه این حرف‌ها دروغ است. ما حتی بعد از پایان بازی به بازیکنان حریف هم خسته نباشید، گفتیم. مطرح شدن این حرف‌ها از سوی محمد ترکاشوند، سرمربی تیم متین باعث تعجب است.

قاضی ادامه داد: من پیش از شروع بازی به تماشاگران و بازیکنان تیم تذکر دادم که مبادا کوچک‌ترین توهینی به بازیکنان حریف بکنند. ما مهمترین اصل ورزش را که اخلاق است با دقت و شدت رعایت می‌کنیم.

عباسعلی میرحسینی، مدیر فنی تیم آرمان اردکان که از سوی محمد ترکاشوند به تحریک تماشاگران متهم شده بود،‌ اظهار نظر در این مورد را به سرمربی تیم محول کرد.

[caption id="attachment_45697" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال آرمان اردکان و متین ورامین  گزارش تصویری مسابقه والیبال آرمان اردکان و متین ورامین[/caption]

[su_animate type="bounceInLeft" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text=" گروه رسانه‌های خبری آریاورزش " gravity="nw"] برگرفته شده از تسنیم[/tooltip][/su_animate]