به گزارش آریاورزش ، از سری رقابتهای مرحله یک ششم نهایی لیگ قهرمانان والیبال اروپا و از مرحله رفت این مسابقات؛ تیم زنیت کازان روسیه موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ تیم هالک بانک ترکیه را شکست دهد.

این بازی که در سالن والیبال سنتر شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار شد در ست سه متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۹ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع یاران معروف در تیم زنیت به پایان رسید.

سعید معروف ، کاپیتان تیم ملی کشورمان در این دیدار هم از ابتدا در ترکیب تیم زنیت حضور داشت و با ارائه یک بازی روان و ارسال پاس های کارساز مقدمات پیروزی قاطعانه تیمش را فراهم کرد.

شاگردان لرنزو برناردی هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودند. آنها در لیگ ترکیه به رکورد ۱۹ پیروزی متوالی رسیده بودند.

برای تیم زنیت،‌ ویلفردو لیون ۲۰ امتیاز و ماکسیم میخایلوف ۱۶ و مت اندرسون ۹ امتیاز کسب کردند. در تیم هالک بانک نیز سوباسی و سوکولف ۱۰ امتیاز و تِکِلی ۶ امتیاز به دست آوردند. بازی بی نقص سعید معروف نیز در پیروزی یک طرفه زنیت موثر بود.
در دیگر بازی این مرحله تیم رزوویا لهستان با نتیجه ۳ بر یک از سد لوکوموتیو نووسیبریسک روسیه گذشت.

تیم زنیت با این پیروزی تا حدود زیادی کار خود برای صعود به مرحله بعدی را آسان کرد و باید چهارشنبه هفته آینده در دیدار برگشت این تیم ترکیه ای را بار دیگر شکست دهد تا به مرحله نیمه نهایی برسد.

[caption id="attachment_13307" align="aligncenter" width="673"]گزارش تصویری مسابقه والیبال زنیت کازان - هالک بانک گزارش تصویری مسابقه والیبال زنیت کازان - هالک بانک[/caption]