دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، مهران زارع مربی تیم والیبال فولاد سیرجان پس از پیروزی ۳-۲ برابر شهداب در دیدار رفت فینال لیگ برتر گفت: به بازیکنان تیم فولاد تبریک می‌گویم. تماشاگران و بینندگان مسابقه شاهد فینالی تماشایی بودند به ویژه از ست سوم به بعد. تیم شهداب با تغییراتی که ایجاد کرد ماهیت بازی را تغییر داده و روند را عوض کرد. بازی پایاپای پیش رفت و حتی لحظاتی عقب افتادیم. در نهایت برنده شدیم. فینال لیگ بازی‌ای نیست که سه بر هیچ تمام شود. هیجان، زد و خورد میان تیم‌ها و … باید در فینال وجود داشته باشد. شرایط بازی روی کیفیت بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد و در این دیدار کیفیت اصلی بازیکنان ما نمایش داده نشد. اگر نمایشی که در طول فصل داشتند در این مسابقه هم نشان می‌دادند بازی راحت‌تر تمام می‌شد.

حتی سید محمد موسوی؟

موسوی بازیکنی باتجربه تر از دیگر بازیکنان است و در شرایط حساس می‌تواند تصمیم‌گیری بهتری داشته باشد و با دفاع‌هایی که داشت خیلی به تیم کمک کرد اما کار نباید به این مرحله کشیده می‌شد. با احترام به تیم شهداب که خوب بازی کرد و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، سال سومی است که به صورت متوالی در فینال قرار دارد بازی روز شنبه هم راحت نخواهد بود و پیش‌بینی دیدار سختی داریم.

چه برنامه‌ای برای این دیدار دارید؟

همان کاری که همیشه انجام می‌دهیم. ریکاوری خواهیم داشت و از طرف کادرفنی برخی نکات به برخی بازیکنان گوشزد خواهیم کرد. سعی می کنیم عیوب را برطرف کنیم و روز شنبه هم پیروز مسابقه باشیم. امیدوارم طی دو مسابقه پیروز شویم اما هیچ گاه پیش بینی نمی‌کنیم. همیشه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه بیشتری کار می‌کنند و سرمربی پیشین و بازیکنان تیم ملی در آن حضور دارند و تیم ها در طول لیگ هم از توان خود بیشتر انرژی می‌گذاشتند و امیدوارم پیروز مسابقه بعد باشیم.