به گزارش آریاورزش، رسانه‌های ایتالیایی از یک خبر حاشیه‌ای پرده برداشتند. آنها اعلام کردند که یک زن ۳۴ ساله و معروف سیاستمدار ایتالیایی با یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال صربستان که در لیک ایتالیا بازی می‌کند وارد رابطه عاشقانه شده است!
آریاورزش : رسانه‌های ایتالیایی از یک خبر حاشیه‌ای پرده برداشتند. آنها اعلام کردند که یک زن ۳۴ ساله و معروف سیاستمدار ایتالیایی با یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال صربستان که در لیک ایتالیا بازی می‌کند وارد رابطه عشقی شده است!

یکی از برجسته‌ترین سیاستمداران ایتالیایی به نام ماریا النا بوسچی با یکی از بازیکنان صربستان که البته نام وی هنوز به عنوان یک راز محسوب می‌شود وارد رابطه عشقی شده است. حالا ۴ بازیکن صربستانی شاغل در لیگ ایتالیا در مزن اتهام قرار دارند؛ الکساندر آتاناسوویچ، دراگان استانکوویچ، ساسا استاروویچ و نیکولا جووویچ بازیکنانی هستند که انگشت اتهام به سمت آنها رفته است.

ماریا النا بوسچی یک وکیل و سیاستمدار ۳۴ ساله ایتالیایی، معاون در حزب دموکرات و وزیر امور اصلاحات قانون اساسی در رابطه با پارلمان است.

boschi-ministro_980x571 (1)

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از dagospia [/tooltip][/su_animate]