به گزارش آریاورزش و به نقل از فارس، تیم های ملی والیبال بانوان زیر ٢٣ سال و بزرگسال ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند به همین منظور اردوهای ملی پوشان به صورت مشترک در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.

کواچ سرمربی تیم ملی مردان عصر روز گذشته در تمرینات تیم ملی حاضر شد.

میرسپاسی نایب رییس بانوان و افشاردوست دبیر فدراسیون نیز همراه کواچ در تمرینات حضور داشتند.

کواچ درباره حضورش در این تمرینات با بازیکنان تیم ملی گفت: خوشحالم که در جمع شما هستم. شما بازی های مهمی را در رده زیر ٢٣ سال و بزرگسالان در قهرمانی آسیا پیش رو دارید.

وی ادامه داد: تفاوت و نگاهی که بین شما و مردان وجود دارد، ممکن است شما را دلگیر کند، اما باید تلاش کنید اتفاقات خوب برایتان بیفتد. همه آدم‌های برنده را دوست دارند. این راهی که می روید سخت است و با مسابقات مردان آسیا تفاوت دارد.

kovac-at-women-training2

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه تیم‌های آسیایی در بخش بانوان در جهان هم مطرح شده هستند، عنوان کرد: راه برای بانوان سخت تر است؛ تیم هایی مانند چین، کره و ژاپن در بخش مردان اگر در آسیا مطرح هستند در جهان شرایط متفاوتی دارند در حالی که در بخش بانوان این طور نیست.

کواچ به بانوان ایران گفت: کیفیت تمرینات خوب است، باید خودتان را باور کنید. به بازیکنان خودم هم این مطلب را می‌گویم اگر هفت بازیکنی که در زمین هستند برای یک توپ هفت ایده مختلف داشته باشند مشکل ایجاد می شود، اگر شما هم به این صورت فکر کنید نتیجه ای در بر نخواهد داشت. باید تیمی کار کرده و به مربیانتان افتخار کنید. در مسابقاتی که پیش رو دارید من طرفدار شما هستم.

به گزارش آریاورزش، تیم‌های ملی ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند که این رقابت‌ها برای زیر ۲۳ سال به میزبانی فیلیپین و در رده بزرگسالان در چین برگزار می‌شود.