یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، حامد رضایی فصل گذشته با جان و دل برای تیمش بازی کرد و یکی از ستاره های تاثیر گذار شهرداری ارومیه بود. بازیکنی که عملکرد فوق العاده اش کواچ را مجاب نمود تا چهارمین بازیکن ارومیه ای را هم به تیم ملی دعوت کند.

او درباره تمرینات تیم گفت: ازهفتم شهریور ماه تمرینات تیم به طور منظم با روزی سه جلسه تمرین زیر نظر سرمربی تیم آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است.اکنون که بازیکنان ملی پوش ملحق شده اند تیم کامل شده و تمرینات جدی تر و با نشاط تر از قبل دنبال می شود و به امید خدا ، با این منوال که پیش می رویم مطمئنن مقامی در شان نام شهرداری ارومیه به دست خواهیم آورد.

رضایی درباره مصدومیتش هم گفت: پیچ خوردگی پای راستم باعث شده بود که دو ماه از تمرینات انفرادی دور بمانم و اکنون یک ماه است با تیم شهرداری ارومیه تمرین می کنم اما ترس از این مصدومیت که دوباره عود کند باعث شده با احتیاط تمریناتم را دنبال نمایم.خدا را شکر با فیزیوترابی که زیر نظر پزشک تیم انجام می دهم روز به روز بهتر می شوم و امیدوارم تا زمان آغاز شروع لیگ با آمادگی کامل بتوانم در خدمت تیم باشم.

[caption id="attachment_43108" align="aligncenter" width="699"]تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴ تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴[/caption]

او درباره دیر اضافه شدن ملی پوشان به تمرینات تیم نیز گفت:صد در صد دیر اضافه شدن بازیکنان بر سر تمرینات هماهنگی لازمه بین نفرات تیم را به تاخیر خواهد انداخت.از طرفی اگر روحیه بازیکنان ملی پوش که والیبال زده شده اند و خستگی را بخاطر ترافیک بازیهای ملی متعدد به همراه دارند درست مدیریت نشود پیامدهای بدی را به دنبال خواهد داشت که این مشکلات تنها برای تیم ما نیست و تیم هایی که از ملی پوشان بهره می برند باید این مشکلات را مدیریت کنند.

تیم شهرداری ارومیه سال گذشته این بحران را با مدیریت صحیح کادر فنی یک بار با موفقیت پشت سر گذاشت و صد البته با تدابیر مناسب کادر مدیریت امسال نیز گام محکمی برای موفقیت و نتایج در خور شان ارومیه به ارمغان خواهیم آورد.به هر حال امتیاز بزرگ برای ما این است که ملی پوشان تیم شهرداری ارومیه همگی بومی بوده و برای شهرشان بازی خواهند کرد و هر بازیکنی که در ارومیه بازی کند با حمایت این هواداران انگیزه اش بی اختیار دو چندان می شود و این ها عاملی است که باعث می شوند خستگی بازیکنان با این حمایت ها به دست فراموشی سپرده شود.

رضایی درباره لیگ برتر امسال هم گفت:واقعا لیگ امسال به چند دلیل سخت تر از لیگ سال های گذشته خواهد بود.لذا دوره ای برگزار شدن بازی ها با استانداردهای جهانی علاوه بر اینکه کیفیت لیگ امسال را افزایش خواهد داد سختی های خاص خودش را نیزدر پی خواهد داشت.به هر حال لیگ های اروپا به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی تقریبا یکسان خیلی متفاوت تر از لیگ ایران می باشد که شرایط آب و هوایی کاملا متفاوت دارد.مشکل دیگر برگزار شدن دو بازی در یک هفته می باشد که بر سختی های لیگ امسال اضافه خواهد کرد.فشرده شدن بازی ها بالطبع بازیکنان را تحت فشار قرار خواهند داد و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش خواهد یافت.باز هم خدا را شکر که اکثر بازیکنان ما در سخت ترین شرایط لیگ حضور داشته و همه را تجربه کرده اند . به نظرم این سختی ها نه تنها مشکلی بر سر راهمان نخواهد بود بلکه انگیزه مان را برای موفقیت بیشتر خواهد کرد.

[caption id="attachment_43137" align="aligncenter" width="634"]تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴ تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴[/caption]

رضایی معتقد است امسال بازی ها در مرحله یک هشتم دو برد از سه بازی بوده و در مرحله یک چهارم سه از پنج به نفع تیم های شهرستانی است. او می گوید:این شرایط بسیار خوب است و خوشحالم که فدراسیون والیبال با پیشنهادات باشگاه موافقت کرد.فصل گذشته شرایطی ایجاد شد که خیلی خاص بود.تک بازی برگزار شدن فینال و رده بندی اصلا منصفانه نبود ولی امسال مرحله مقدماتی دوره ای بوده و همانند لیگ اروپا برگزار خواهد شد و خوبی لیگ امسال به تعداد بازی های بیشتر در مرحله پلی آف و فینال و رده بندی است.

مسلما هر تیمی که در لیگ امسال آماده تر باشد و بازیکنانش از مصدومیت به دور باشند می شود گفت نصف راه را برای قهرمانی رفته است.

رضایی درباره حضور دوباره سعید معروف در تیم شهرداری ارومیه هم گفت:معروف بازیکن بزرگی است و بهترین پاسور دنیا و بدون شک حضور چنین بازیکنی در هر تیمی انگیزه تمام بازیکنان را برای ارائه یک بازی بی نقص بالا خواهد برد.واقعیت امر این است که هر بازیکنی دوست دارد پاس سعید را با صد در صد توانش اسپک بزند. سعید یک فرمانده خوب در زمین است و تیم را به خوبی رهبری می کند.البته وحید سیدعباسی هم تا کنون در غیاب سعید معروف بخوبی با بچه ها هماهنگ شده است اما وجود معروف در یک تیم برای هر مربی و بازیکنی آرزوست.

او درباره مدعیان لیگ برتر ۹۴ هم گفت: امسال بازیکنان ملی پوش در سایر تیم ها تقسیم شده اند و تیم ها اکثرا از پیکره خوبی برای کسب سکو بهره می برند.تیم های پیکان،ورامین،بانک سرمایه،مشهد و تبریز از تیم هایی هستند که شانس رفتن روی سکو را دارند.

تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از کاپ[/tooltip]