یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از ۲۰ شهریور ماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می‌شود و تیم والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می‌کند.

تیم والیبال جوانان ایران که با ۱۷ بازیکن در اردوی آمادگی هفتم به سر می‌برد، ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه) با ۱۳ بازیکن راهی کشور بلغارستان شد تا نخستین اردوی برون مرزی خود را در این کشور برپا کند و دیدارهای دوستانه‌ای نیز با تیم جوانان این کشور برگزار کند.

گزارش تصویری از تمرین تیم ملی جوانان 31 فروردین

ملی‌پوشان جوان بعد از بلغارستان، راهی کشور اسلوونی می‌شوند تا ضمن دیدار با تیم جوانان این کشور، تمرینات آماده‌سازی خود را نیز ادامه دهند. سفر تیم والیبال جوانان به دو کشور بلغارستان و اسلوونی به مدت ۱۵ روز خواهد بود.

اسامی ۱۳ بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی جوانان به شرح زیر است:

حمید حمودی، معین معینی فر، امین اسماعیل نژاد، جابر اسماعیل‌پور، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند اله وردیان، محمدرضا عوض پور، رحمان تقی زاده، مهرداد شیبانی، محمد دلیری، محمد امین حیدری و جواد حکمتی.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی و آرش کمالوند (مربیان)، طاهر گرافر(بدنساز)، میرابوالفضل معصوم زاده (پزشکیار)، سعید ضیغمی (فیزیوتراب)، حسین خوریانی (آنالیزور)، محمد صالحی (ماساژور) و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، تیم والیبال جوانان را در این سفر همراهی می‌کنند.

گزارش تصویری از تمرین تیم ملی جوانان 31 فروردین

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]منبع: روابط عمومی فدراسیون والیبال[/box]