دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از ۳۹ مهرماه با حضور ۱۴ تیم ایفاسرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادر ملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک مشهد، هورسان رامسر، طبیعت و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شده بود، امروز (‌شنبه ۱۸ فروردین) پس از برگزاری ۲۰۳ مسابقه با قهرمانی فولاد سیرجان به پایان رسید.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نماینده یزد با پذیرش شکست در دو دیدار فینال به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

همچنین تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه مقام سوم مشترک لیگ برتر مردان سال 1402 را به دست آوردند.

کمیته فنی این مسابقات تیم رویایی لیگ برتر مردان را انتخاب کرد که سید محمد موسوی از تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شد. در جمع تیم رویایی لیگ برتر مردان 1402 چهار بازیکن از فولاد سیرجان و سه بازیکن از شهداب یزد حضور داشتند.

همچنین برای این دوره از مسابقات کمیته فنی بازیکن پدیده معرفی کرد که عرشیا به‌نژاد از تیم شهرداری ارومیه این عنوان را به دست آورد.

اسامی برترین بازیکنان لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ به قرار زیر است:

بهترین مدافع میانی: سید محمد موسوی از فولاد سیرجان و مسعود غلامی از شهداب یزد

بهترین دریافت کننده قدرتی: شهروز همایونفرمنش و پوریا حسین خانزاده از فولاد سیرجان ایرانیان

بهترین قطر پاسور: رضا رضایی از تیم شهداب یزد

بهترین پاسور: محمدطاهر وادی از فولاد سیرجان ایرانیان

بهترین لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور از شهداب یزد

ارزشمندترین بازیکن: سید محمد موسوی از فولاد سیرجان ایرانیان