دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم والیبال شهداب یزد در نخستین دیدار فینال لیگ برتر ۱۴۰۲ نتیجه سه بر دو به فولاد سیرجان واگذار کرد.

محمدرضا تندروان پس از بازی گفت: فکر می‌کنم والیبال ایران یک فینال واقعی را تجربه کرد. فینالی که تماشاگرپسند بود و دو تیم تلاش کردند. در ست دوم شاید در چند پوئن تمرکزمان را از دست داده و ست را از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم سه بر یک برنده بازی باشیم. ورزش همین است و با یک توپ نتیجه بازی تغییر می‌کند. بازیکنانم تا آخرین لحظه در مقابل تیم با احترام سیرجان جنگیدند. البته تک تک بازیکنانم را قبول دارم و امیدوارم برای مسابقه بعد ریکاوری خوبی داشته باشیم. ریکاوری باخت شاید کمی سخت باشد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که طی چند ساعت آینده به شرایط نرمال خود برگردیم و سرحال در دور برگشت فینال حاضر شویم. فینال است و با تمام قوا در بازی دوم حضور خواهیم داشت و امیدوارم در مسابقه دوم بتوانیم اتفاق امروز را جبران کرده و پیروز شویم. از هواداران یزدی تشکر می‌کنم که تا اینجا زحمت کشیدند و آمدند. پس فردا هم به عشق این هواداران و مردم یزد تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی شهداب در ادامه گفت: یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما میثم صالحی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. در بازی اول نیمه نهایی از ناحیه مچ پا آسیب دید و در این مدت کمرش به واسطه فرودهایی که داشته آسیب دیده است. میثم را آماده نداشتیم و با جابجاهایی که انجام دادیم با بازیکنان جایگزین توانستیم که در نهایت به بازی برگردیم. تنها اتفاق این بود که توانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. وقتی آنالیز اجرا نمی‌شود کلافه‌کننده است و در ست اول این طور بود. اما در دفاع و توپ‌گیری و سرویس در ست‌های سوم به بعد توانستیم بهتر عمل کنیم.

وی در مورد عملکرد موسوی در دفاع روی توی فولاد گفت: یک اتفاق نادر در والیبال افتاد و تیم فولاد ۱۳ دفاع و تیم شهداب ۱۰ دفاع داشته است. از دفاع‌های تیم مقابل ۱۲ مورد به دفاع‌های موسوی بازمی‌گردد. تمام کارهایی که قرار بود انجام دهیم انجام دادیم و یک بازیکن می‌تواند در یک بازی تاثیرگذار باشد و در این دیدار هم اینگونه بوده است. در دیدار بعدی تمهیداتی می‌اندیشیم تا این موضوع را کنترل کنیم.