دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز (پنج‌شنبه ۱۶ فروردین) میزبان سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

سید میلاد تقوی پس از این دیدار اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم مدنظر فدراسیون والیبال، ارتباط با کشورهای والیبالی هم‌تراز و بالاتر از سطح ایران است. کوبا یکی از کشورهای نزدیک به ایران از نظر والیبال و جزء کشورهای دارای رنکینگ خوب والیبال دنیا است.

وی ادامه داد: ملاقاتی با سفیر کوبا در فدراسیون والیبال داشتیم و پس از این ملاقات سفیر بازی نخست فینال لیگ برتر را تماشا کرد. صحبت‌ها و پیشنهادات خوبی هم در طی جلسه مطرح شد.
تقوی در خصوص این پیشنهادات توضیح داد: موضوع دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کوبا یکی از مهم‌ترین پیشنهادات مطرح شده بود که این پیشنهاد باید به تایید سرمربی تیم ملی کشورمان برسد. مسلما این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: درباره مربیان تیم‌های ملی آقایان و بانوان و استفاده از تجربه خوب بازیکنان و مربیان کوبایی به ویژه در عرصه بانوان که در المپیک‌های خوبی تجربه دارند پیشنهادات خوبی مطرح شد و امیدوارم به زودی شاهد استفاده از تجربه مربیان و بازیکنان بزرگ کوبا در ایران باشیم.