پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

GetImage

مجتبی میرزاجانپور جوان ۲۴ ساله تیم ملی در بابل بدنیا آمد و طی دوران کوتاهی که در عرصه والیبال گذرانده خیلی زود جای خودش را میان حرف ای ها باز کرد. وی متأهل بوده و سابقه حضور در تیمهای پرپولیس تهران، متین ورامین و پیکان را در کارنامه خود دارد.

نام: مجتبی نام خانوادگی: میرزاجانپور تاریخ تولد: ۱۵ مهر ۱۳۷۰ محل تولد: بابل قد: ۲۰۵ وزن: ۸۸ ارتفاع آبشار: ۳۵۵ ارتفاع دفاع: ۳۴۸ پست: دریافت کننده قدرتی زن باشگاه فعلی: پیکان  

سال ۱۳۷۰ در بابل پسری به دنیا آمد که در تمام ورزش ها استعداد داشت. مثل همه شمالی ها، اول از همه سراغ کشتی رفت اما هر کس قد و قواره اش را می دید، می گفت که سراغ بسکتبال یا والیبال برود. مجتبی به والیبال علاقه مند تر بود و آن را انتخاب کرد و حالا یکی از ستاره های تیم ملی والیبال است. عضو تیم های ملی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال ایران است.

Mojtaba-Mirzajanpour-biographya-com-3

با نیلوفر تهرانی (بازیکن تیم ملی والیبال بانوان) ازدواج کرده؛ ولی بیشتر این وقت را در اردوهای تیم ملی بوده و نتوانسته خیلی به زندگی مشترک برسد اما آنقدر شیفته همسر هست که خودش را اهل کرمان بداند؛ جایی که همسرش به دنیا آمده است. آشنایی این دو به زمانی بازمی گردد که هر دو بازیکن تیم پرسپولیس بوده اند؛ جالب اینکه هر دو آنها استقلالی هستند. ویژگی مثال زدنی مجتبی میرزاجانپور «پرانرژی» بودن است. رفقایش می گویند هر امتیازی که می گیرد به اندازه همه خوشحالی می کند.

قدردان تلاشهای  همسرش و  پدر و مادرش بوده و هست، و سختی کارش را اینگونه بیان می کند که سوم فروردین ۹۳ مراسم رسمی ازدواجش را برگزار کرده و روز هفتم فروردین به همراه تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی بوده  و طی این چند ماه نیز همواره به همراه تیم ملی بوده است.

b4ieujls8p4s5jagex9v

 بیوگرافی کامل مجتبی میرزاجانپور

ملی

او به تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات انتخابی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ دعوت شد، میرزاجانپور در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۳ ، تصویرش بر روی کاور اصلی فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفت و در آن مسابقات درخشید. مرزاجانپور توسط ولاسکو به تیم ملی والیبال برای مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ دعوت شد و در سه بازی خود بازی های قابل توجه ای به نمایش گذاشت.اما سال ۲۰۱۴ و مسابقات لیگ جهانی برا ی میرزا جانپور خاطرات فوق العاده ای رقم زد وی که نقش به سزایی در پیروزی مقابل برزیل داشت طولی نکشید که در محافل ورزشی و ملی به چهره ای دوست داشتنی تر و محبوب تر تبدیل شد و موفق شد با تیم ملی والیبال به مقام چهارم لیگ جهانی والیبال برسد.

۱۳۹۲۱۲۲۵۱۵۰۲۵۸۸۲۹۲۳۵۷۸۵۴

باشگاهی

میرزاجانپور سابقه بازی در شهرداری کهنوج، اتکا تهران، دانشگاه آزاد تهران، پرسپولیس تهران، متین ورامین و پیکان تهران را دارد.  میرزاجانپور پس از حضور در متین ورامین با پیشنهاد تیم‌های هالک بانک و فنرباغچه ترکیه روبرو شد و در نهایت با باشگاه پیکان به توافق رسید و قراردادی یک ساله با این تیم به امضا رساند. در سال ۹۴ نیز در تیم سابق خود پیکان باقی ماند تا کنار پیمان اکبری این سال تجربه خضور در بسیاری از تورنمتهای جهانی را تجربه نماید. در همین سال وی بهمراه تیم پیکان در جام قهرمانان باشگاه های جهان۲۰۱۵، جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۵ نیز شرکت نمود.

افتخارات

  • نایب قهرمانی جوانان آسیا
  • سومی لیگ برتر ایران همراه با پیکان
  • نایب قهرمانی لیگ برتر ایران با متین
  • قهرمانی لیگ برتر ایران با متین
  • راهیابی به لیگ جهانی همراه با تیـم ملی بزرگسالان ۲۰۱۳
  • جزو هشت بازیکن برتر سال ۱۳۹۰ والیبال ایران
  • بهترین اسپک زن بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان
  • مقام چهارمی لیگ جهانی ۲۰۱۴[gallery link="file" columns="5" ids="383,384,385,386,387,388,53934,53925,53936,53937"]
izmir escort