به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: زمانی که در ست سوم از حریف پیش افتادیم، بازیکنانمان به گمان اینکه این ست را نیز به سود خود به اتمام رساندند، بازی را رها کردند.

عادل بناکار درباره پیروزی تیمش مقابل جواهری گنبد اظهار داشت: بازیکنان ما در این دیدار بازی خوبی را ارائه دادند اما تیم حریف نیز یک تیم خوب و جوانی بود که در زمین مسابقه عملکرد تحسین‌برانگیزی از خود به نمایش گذاشت.

[caption id="attachment_50930" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و پیکان تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز[/caption]

بناکار افزود: تیم حریف در این دیدار شروع خوبی نسبت به تیم ما داشت اما بازیکنان ما توانستند با استفاده از تجربه بالای خود، ۳ امتیاز شیرین و ارزشمندی را از گنبد به ارمغان بیاورند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به اتفاقات ست سوم این دیدار و بازی نه چندان خوب شاگردانش، خاطرنشان کرد: قبل از آغاز بازی به بازیکنان هشدار داده بودم که تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و با برخورداری از انگیزه بالا، در هرلحظه می‌تواند به بازی برگردد.

عادل بناکار تصریح کرد: زمانی که در ست سوم با نتیجه ۱۸ بر ۱۲ از حریف پیش افتادیم، بازیکنانمان به گمان اینکه این ست را نیز به سود خود به اتمام رساندند، بازی را رها کردند که تیم حریف توانست از این فرصت استفاده کند و به بازی برگردد.

بناکار گفت: بازیکنان بزرگی در اختیار داریم که در این دیدار نیز مقابل تماشاگران گنبدی که فشار زیادی را هم به تیم ما می‌آوردند، از تجربه خود نهایت استفاده را برده و با کنترل هواداران حریف، برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین در رقابتهای لیگ برتر ۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری تسنیم [/tooltip][/su_animate]