به گزارش آریاورزش، عادل بناکار درباره پیروزی تیمش مقابل امید اردکان یزد اظهار داشت: تیم حریف در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشته و در ست‌های اول و دوم توانست نمایش بهتری نسبت به تیم ما از خود به ثبت برساند و برنده ۲ ست نخست بازی لقب گیرد.

وی افزود: در ست‌های سوم و چهارم اما بازیکنان ما قدرت خود را به رخ حریف کشیده و موفق شدند با ارائه یک بازی و برتر نسبت به تیم امید اردکان یزد، بازی را به‌تساوی بکشانند.

[caption id="attachment_49613" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در ست سوم، هر ۲ تیم نیز بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند اما خدا را شاکریم که توانستیم در پایان این ست نیز برنده از زمین خارج‌شده و به بردی شیرین دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد استقبال هواداران از دیدارهای این تیم گفت: هواداران استقبال بسیار خوبی از دیدارهای خانگی ما دارند و در همه دیدارها سالن شهید اقدمی را پر می‌کنند.

[caption id="attachment_49582" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

وی تصریح کرد: در این دیدار نیز آنان با جان‌ودل تیم ما را تشویق کردند و من معتقدم که اگر آنان نبودند، شاید این برد شیرین و ارزشمند نیز به‌دست نمی‌آمد.

بناکار با اشاره به رفتار علی‌رضا بهبودی در این دیدار و بی‌اعتنایی او به تیم سابقش، تأکید کرد: فقط می‌توانم بگویم که برای او متأسفم و نمی‌دانم که چطور بازیکنی که ۲ سال برای یک تیم زحمت‌کشیده، چطور در یک لحظه همه این زحمات را خراب می‌کند.

وی گفت: من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و امیدوارم بهبودی اتفاقات سال‌های گذشته را به یاد بیاورد و برای او متأسفم که چنین افکاری دارد اما هواداران ما امروز با تشویق این بازیکن، فرهنگ بالای خود را نشان دادند که من مطمئنم این اتفاق در هیچ‌کدام از شهرهای ایران رخ نمی‌دهد.

[caption id="attachment_49564" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از تسنیم[/tooltip][/su_animate]