به گزارش آریاورزش،عادل بناکار قبل دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که مقابل تیم والیبال کاله مازندران و شهرداری تبریز برگزار می‌شود،  اظهار کرد: بازی سخت و حساسی را در آمل پیش رو داریم و برای پیروزی مقابل نماینده مازندران راهی این شهرستان شدیم.

وی افزود: آنالیز خوبی از کاله مازندران داشتیم و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کرده و برنامه‌های زیادی برای تقویت نقاط ضعف خود و حمله به مناطق آسیب‌پذیر حریف داریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اعلام اینکه کاله مازندران از تیم‌های خوب و قدرتمند در لیگ برتر والیبال است که در گذشته توانسته قهرمانی مسابقات را به نام خود ثبت کند، تصریح کرد: به نتایج دیدارهای گذشته این تیم توجهی نداریم زیرا کاله از لحاظ کادر فنی و نفرات حاضر در ترکیب از بهترین تیم‌های کشور است که رفته‌رفته شرایط ترکیب آن بهتر می‌شود.

[caption id="attachment_49633" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

این مربی با اعلام اینکه مقابل کاله بازی سختی داریم، گفت: بازیکنانمان با توجه به تمرینات مستمر و پیروزی در دیدار گذشته در آمادگی خوبی به‌سر می‌برند البته هم‌اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور جای داریم و از پنج بازی گذشته با چهار پیروزی توانستیم امتیازهای خوبی کسب کنیم.

بناکار با تاکید بر اینکه در بازی نخست لیگ برتر مقابل سایپا تن به شکست دادیم، ادامه داد: در این دیدار حساس بازیکنان خارجی خود را به‌ دلیل عدم دریافت آی‌تی‌سی در اختیار نداشتیم ولی در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال لیگ والیبال ایران پویاتر از گذشته است و همه تیم‌ها عملکرد خوبی در زمین دارند زیرا هر بازی برای خود یک فینال است.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴

عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اضافه کرد: با آب و هوای سرد مازندران مشکلی نداریم البته تبریز هم آب و هوایی مشابه دارد و بازیکنان نسبت به این شرایط جوی آشنایی دارند ولی در شهرهایی همانند بندرعباس با شرایط سخت آب و هوایی روبه‌رو بودیم زیرا با اختلاف حدود ۳۳ درجه بالای صفر در میدان حاضر شدیم.

بناکار با اشاره به اینکه بازیکنانم مشکل خاصی برای بازی مقابل کاله مازندران ندارند، گفت: آرش کشاورزی از بازیکنان موثر این تیم تنها فردی است که به‌دلیل سرماخوردگی احتمال حضور در ترکیب اصلی تیم را ندارد، این بازیکن حدود سه روز تمرین نداشته و در تمرینات قبل دیدار هفته ششم کار با تو را آغاز کرده است ولی استفاده از آن در ترکیب تیم به شرایط آمادگی و مهیا بودن آن باز می‌گردد.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از فارس[/tooltip][/su_animate]