به گزارش آریاورزش، ووکاش ژیگالدو،پاسور سابق تیم ملی والیبال لهستان که به همراه این تیم در سال ۲۰۱۲ به مقام قهرمانی لیگ جهانی دست یافته است امروز رسما به تیم بانک سرمایه ایران پیوست تا این تیم تازه لیگ برتری شده که هدایت آن را مصطفی کارخانه برعهده دارد قوی‌تر شود،گفتنی است که بانک سرمایه قبل از این عادل غلامی،محمد موسوی و شهرام محمودی را هم جذب کرده است.

[caption id="attachment_30203" align="aligncenter" width="663"]ووکاش ژیگالدو ووکاش ژیگالدو[/caption]

آریاورزش: ووکاش ژیگالدو که در ماه‌های اخیر اخباری مبنی بر انتقال وی به لیگ‌های روسیه و لهستان منتشر شده بود نهایتا تصمیم گرفت که والیبال حرفه‌ای خود را در ایران ادامه دهد.

این بازیکن ۳۶ ساله لهستانی که به افتخارات بزرگی همجون مدال طلا و نقره لیگ جهانی،نقره قهرمانی جهان و برنز قهرمانی اروپا دست یافته است از بازیکنان مطرح و پرآوازه تیم ملی کشورش است که در سال‌های گذشته بارها برای این تیم به میدان رفته است.

[caption id="attachment_30204" align="aligncenter" width="754"]ووکاش ژیگالدو ووکاش ژیگالدو[/caption]

ژیگالدو در رده باشگاهی هم عناوین متعددی را به دست آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به ۳ مدال طلای پیاپی باشگاه‌های جهان و ۳ مدال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیم ترنتینوی ایتالیا اشاره کرد.

حال باید دید که این پاسور باتجربه لهستانی در ایران و در تیم پرمهره‌ی سرمایه بانک چه خواهد کرد؟ آیا ژیگالدو به قهرمانی باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر ایران هم دست خواهد یافت یا اینکه ... ؟

[gallery size="medium" link="file" ids="30202,30206,30205"]