یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ، آملی ها که پس از یک فصل غیبت بازهم با هدایت بهروز عطایی پابه رقابت های لیگ برتر گذاشته اند در اولین دیدار تدارکاتی ۳ بر یک مقابل بانک سرمایه شکست خوردند البته بادرخواست عطایی یک ست هم اضافه بازی کردند تا در نهایت نتیجه ۳ بر ۲ به نفع بانک سرمایه شود.

کاله آمل در اولین دیدار لیگ بیست و نهم در خانه از شهرداری زاهدان پذیرایی خواهد کرد که اضافه شدن حمزه زرینی و علی حسینی از کاله آمل تیم قدرتمندتری خواهد ساخت.

علی حسینی که سال گذشته همراه با پیکان در رقابت ها حاضر شد و حتی در کنار این تیم هم به رقابت های جام باشگاه های آسیا رفت بعد از توافق مهدی مرندی از پیکان جدا شد و به کاله پیوست.

[caption id="attachment_31950" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال ایران و چین در نیمه نهایی قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ علی حسینی[/caption]

حمزه زرینی هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بود که بعد از مصدومیت حدود یک سالی از میادین به دور ماند و با اینکه فصل گذشته همراه متین بود اما نتوانست انبازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. زرینی همراه با تیم ملی ب تلاش بسیاری کرد تا دوباره به روزهای آرمانی خود بازگردد. او بدون شک این فصل همراه با کاله هم انگیزه های زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارد.

گفتنی است زرینی سابقه بازی در کاله آمل را هم دارد و از یاران قدیمی آنها به حساب می آید.

[caption id="attachment_31923" align="aligncenter" width="600"]حمزه زرینی حمزه زرینی[/caption] تمرینات تیم والیبال جواهری گنبد از چند روز پیش زیر نظر عظیم جزیده مربی جوان گنبدی ها با حضور ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان آغاز شده است.در حال حاضر با توجه به بودجه بسیار ضعیف تیم والیبال جواهری برای شرکت در لیگ برتر سال ۹۴ احتمال تشکیل تیمی با ترکیب بازیکنان کاملا بومی و جوان وجود دارد که البته ممکن است یک الی دو بازیکن غیر بومی استان نیز جذب تیم شوند. مصطفی باقری پاسور تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران در سال ۲۰۱۵ در مسابقات آسیایی به عنوان بهترین پاسور مسابقات شناخته شد و سابقه حضور در تیم ملی والیبال جوانان را نیز در کارنامه خود دارد در تمرین تیم والیبال جواهری گنبد حضور داشت. او سال گذشته در مسابقات دسته یک کشوری از نیم فصل دوم به تیم سفیر قم اضافه شد و یک نیم فصل را در این تیم بازی کرده است. [caption id="attachment_32543" align="aligncenter" width="428"]مصطفی باقری مصطفی باقری[/caption] این پاسور جوان و آینده دار شاید هنوز تجربه حضور در لیگ برتر والیبال را نداشته باشد اما برای تیم جوان و بی ستاره جواهری گنبد می تواند نوید ترکیبی یک دست جوان و آینده دار را برای حضور در لیگ بدهد. باقری متولد ۱۶ آبان ۱۳۷۲ با وزنی حدود ۷۴ کیلو و قامتی با اندازه ۱۹۰ سانتی متر اصالتاً ساکن و متولد قم است و در تیم ملی امید ایران ارتفاع دفاع وی ۳۲۰ و ارتفاع آبشار این بازیکن ۳۴۰ سانتی متر ثبت شده است. گفتنی است که به زودی گزارشی اختصاصی در خصوص آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال به همراه اطلاعات کامل بازیکنان تیم‌های مختلف در اختبار عموم قرار خواهد گرفت.