به گزارش آریاورزش،مائده برهانی، ملی‌پوش والیبال کشورمان امسال در تیم دانشگاه آزاد اسلامی بازی می‌کند و به فکر کسب عنوان قهرمانی لیگ و راه یافتن به جام باشگاه‌های آسیا است. وی پیشنهادهایی از کشورهای تایلند و فیلیپین داشته است اما به دلیل پوشش اسلامی در حد حرف باقی ماند و در ایران ماندنی شد.

برهانی درخصوص این بازی گفت: تیم شهرداری تبریز خیلی زحمت کشید. این تیم از لحاظ سطح فنی پائین‌تر از لیگ ما بود اما به مسئولان شهر تبریز تبریک می‌گویم که از بانوان‌شان حمایت کردند.

[caption id="attachment_53671" align="aligncenter" width="800"]مائده برهانی مائده برهانی[/caption]

برهانی افزود: همین که اسپانسری آمد و از لیگ ما حمایت کرد واقعا دستشان درد نکند. انشاءالله سال آینده بازیکنان بهتر و حتی ملی‌پوش جذب کنند تا لیگ‌مان پویاتر شود. پیروزی‌مان در این بازی دور از ذهن نبود اما تمام تلاشمان این است که بتوانیم در مسابقات این فصل از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کرده و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شویم. ملی‌پوش تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص پیشنهادهای خارجی اش اظهار داشت: صحبت‌هایی از سوی تایلند و فیلیپین شده بود اما خیلی قطعیت پیدا نکرده است و خیلی جدی به آن پرداخته نشد بنابراین در همین حد تمام شد. مائده برهانی ادامه داد: پیگیری می‌کنیم تا تیم‌های کشورهای دیگر با پوشش اسلامی ما موافقت کنند. اگر پوششی برای ما مدنظر قرار گیرد که بتوانیم در کنار ورزشکاران خارجی کشورهای دیگر با پوشش اسلامی بازی کنیم نه تنها من بلکه سایر بازیکنان دیگر می‌توانند در لیگ‌های خارجی بازی کنند.

[caption id="attachment_53689" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری نسیم [/tooltip][/su_animate]