به گزارش آریاورزش، در دیدار ثامن مشهد و متین ورامین در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال حاشیه ای به وجود آمد که اعتراضات متینی ها را به دنبال داشت.

در دیدار هفته هفتم تیم والیبال ثامن از سه بازیکن خارجی خود همزمان در رقابت با متین ورامین استفاده کرد که این اشتباه آنها باعث شد ست نخست ۲۵ بر صفر به نفع متین شد و در ادامه ثامنی ها توانستند ورق را به نفع خود برگردانند و برنده شوند.

بذرافشان  مدیر باشگاه متین ورامین از رای صاره درباره تخلف ثامنی ها شکایت دارد و گفت: تخلفی که ثامنی ها انجام دادند جریمه آن سنگین تر از باخت تنها در یک ست است. ما آئین نامه FIVB را چک کرده ایم و جریمه این اشتباه شکست سه بر صفر است نه اینکه تنها یک ست بازنده شوند.

بذرافشان در ادامه گفت:ما شکایت داریم و از طریق فدراسیون پیگیری خواهیم کرد تا قانون FIVB  اجرا شود. امیدواریم مسئولان فدراسیون در این باره تصمیم درستی بگیرند و بخاطر اینکه تیم شهرشان است حق ما را نخورند.

[caption id="attachment_50339" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و بانک سرمایه تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین[/caption]

[su_animate type="flipInX" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری کاپ[/tooltip][/su_animate]