به گزارش آریاورزش، ایلیا اولودورسکی ناظر اف ای وی بی در تورجهانی والیبال ساحلی جزیره کیش صبح دیروز شنبه هشتم آذرماه جهت بازدید از امکانات ایران برای میزبانی این رقابت ها که قرار است بهمن ماه سال جاری برگزار شود، وارد جزیره کیش شد و بلافاصله در هتل داریوش در جلسه معارفه با مسئولین برگزاری به بیان نکاتی در خصوص اهمیت و ملزومات برگزاری این مسابقات اشاره کرد. ناظر روسی فدراسیون جهانی عصر روز گذشته به همراه مسئولین کمیته های برگزاری این تورنمنت به زمین های ساحلی جریزه کیش رفت و پس از بازدید از فضای موجود و بررسی گزارش روند آماده سازی زمین های ساحلی به اتفاق غفار درخشنده مدیر تورنمنت و مدیر رویداد های بین المللی فدراسیون والیبال و کسری غفوری مسئول مسابقات و دبیر کل سازمان ساحلی اقدام به تهیه نقشه زمین های ساحلی بر اساس استاندارد های برگزاری تور جهانی نمود.

[caption id="attachment_52955" align="aligncenter" width="800"]بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی[/caption]

بر این اساس مقرر شد یک زمین اصلی به همراه ۱۱۰۰ جایگاه تماشاگر و سکو های مقامات و تیم ها و همچنین سه زمین دیگر در مجاورت زمین اصلی و یک زمین مخصوص گرم کردن بازیکنان تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۶ آماده بهره برداری برای برگزاری مسابقه قرار گیرد.

ایلیا ضمن تاکید بر نیاز به ۳۰۰ تن شن برای هر زمین، وجود جایگاه مخصوص مقامات ویژه و مرکز رسانه ای مجهز، تهیه تابلو های راهنمای کافی و همچنین پخش مستقیم تلویزیونی دیدار های نیمه نهایی و فینال به صورت اچ دی را از دیگر الزامات اف ای وی بی برای برگزاری این مسابقات دانست.

[caption id="attachment_52925" align="aligncenter" width="800"]بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی[/caption]

ناظر فدراسیون جهانی در این بازدید ضمن تاکید بر وجود کار تیمی منسجم برای برگزاری مناسب این رقابت ها، خطاب به مسئولین برگزاری مسابقات گفت:  من برای کمک به شما اینجا هستم. ما باید با کمک هم و در کنار هم برای برگزاری این تورنمنت مهم تلاش کنیم. این یک کار تیمی است و بدون همدلی نمی توانیم موفق شویم. این مسابقات برای فدراسیون جهانی اهمیت زیادی دارد. باید بتوانیم به نحو احسنت این مسابقات را برگزار کنیم.

ایلیا در پایان در جلسات جداگانه با روسای کمیته های برگزاری نکاتی را به آنها گوشزد کرد و شرح وظایف و ملزومات لازم را به تک تک آنها ابلاغ نمود. ناظر فدارسیون جهانی والیبال در مسابقات تورجهانی ساحلی کیش امروز یکشنبه نیز به همراه درخشنده و غفوری ، جلساتی را با مسئولین کمیته ها خواهد داشت و سپس در جلسه ای با مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص این رقابت ها به گفتگو خواهد پرداخت و صبح فردا کیش را به مقصد دوبی ترک خواهد کرد.

[caption id="attachment_52962" align="aligncenter" width="800"]بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/tooltip]