پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش رقابتهای جام باشگاه های جهان غیرمنتظره آغاز شد. 

تیم سانتوری سانبردز ژاپن که به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات حضور دارد توانست طی یک بازی دیدنی با نتیجه سه بر صفر مقابل هالک بانک ترکیه با خیل ستاره‌هایش پیروز شود. انگاپت و نیمیر نتوانستند بار دیگر این بار در هالک بانک، یاران موزریسکی در تیم سانتوری سانبردز را شکست دهند.

در این دیدار سانتوری سانبردز ژاپن ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۳, ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا در همین بازی افتتاحیه شگفتی بزرگی رقم بخورد.

در تیم سانتوری سانبردز دی آرماس با کسب پانزده و دیمیتری موزریسکی غول روس تیم سانتوری چهارده امتیاز به دست آوردند و ستاره تیمشان بودند و در تیم هالک بانک جان گوردون پرین، اغوین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز به ترتیب یازده، ده و هشت امتیاز کسب کردند.

در دیگر دیدار امروز این رقابت ها،  تیم ایتامبه میناس برزیل توانست با نتیجه 3-0 مقابل احمد آباد هند میزبان مسابقات پیروز شود.

در این دیدار تیم میناس برزیل ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۲, ۲۵ بر ۲۳ و‌ ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا تقریبا صعودش به نیمه نهایی قطعی شود. تیم احمد اباد هندوستان بازی قابل قبولی در مقابل میناس برزیل از خود نشان داد که دومین اتفاق غیرقابل پیش بینی در روز نخست رقابت ها بود.

در این بازی سانچز از تیم میناس برزیل، 20 امتیاز کسب کرد و ستاره میدان بود. معروف‌ترین بازیکن تیم احمدآباد هندوستان نیز مکس سنیکا استرالیایی بود که تنها سه امتیاز کسب کرد.

جام باشگاه‌های جهان در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود، که در گروه یک تیم‌های میناس برزیل، احمد آباد هندوستان و پروجا ایتالیا حضور دارند و در گروه دوم نیز هالک بانک ترکیه، سانتوری سانبردز ژاپن و سادا کروزیرو برزیل قرار دارند. دو تیم‌ اول هر گروه راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.