یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، احد یوسفی عصر امروز در نشست خبری که در باشگاه شهرداری ارومیه برگزار شد اسامی نهایی تیم والیبال شهرداری ارومیه را اعلام کرد.

وی افزود: هر چند در مدت چند ماهی که گذشته است شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در سایت‌ها و منابع غیررسمی و حتی رسمی در خصوص نفرات پیوسته به تیم شهرداری ارومیه مطرح شده اما منبع اصلی سایت باشگاه می‌باشد که تا کنون خبری در این رابطه درج نکرده است.

[caption id="attachment_12610" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و جواهری گنبد شهرداری ارومیه[/caption]

یوسفی گفت: اردیبهشت ماه سال ۹۴ پس از تمدید قرارداد سرمربی فصل پیش تیم شهرداری ارومیه و باشگاه نفرات مدنظر اعلام شد و رایزنی‌ها برای جذب بازیکنانی که بر طبق سیاست باشگاه باید جذب می‌شدند آغاز شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ادامه داد: اولویت باشگاه شهرداری مطابق سال قبل جذب بازیکنان توانمند بومی و پس از آن جذب بازیکنان داخلی و پس از آن در صورت نیاز خرید بازیکن خارجی می‌باشد که البته اولویت اول بستن قرارداد با ملی‌پوشان بومی آذربایجان‌غربی بود.

وی تصریح کرد: در این رابطه جذب سعید معروف به عنوان بهترین پاسور جهان یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه بود که با توافق طرفین این قرارداد منعقد شد و سعید معروف امسال نیز در ارومیه به والیبال خود ادامه خواهد داد.

[caption id="attachment_6023" align="aligncenter" width="640"]تصاویر دیدار شهرداری ارومیه و نوین کشاورز تهران www.ariavarzesh.ir شهرداری ارومیه 

[/caption]

یوسفی اذعان کرد: میلاد عبادی‌پور، عبدالرضا علیزاده و فرهاد پیروت‌پور دیگر بازیکنانی بودند که به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوستند و جز اولین یارانی بودند که با تیم قرارداد امضا کردند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: بابک فیاضی که دو سال پیاپی بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود امسال نیز در پست قدرتی‌زن با این تیم به توافق رسید و در ارومیه ماندنی شد و حامد رضایی، جواد محمدنژاد و احسان اصغریان در پست سرعتی‌زن با باشگاه تمدید کردند.

وی از اضافه شدن مهدی بازارگرد به عنوان پشت خط‌‌ زن به تیم به جای شهرام محمودی در فصل قبل خبر داد و افزود: علاوه بر این آرمین تشکری دیگر خرید باشگاه شهرداری ارومیه محسوب می‌شود که به جای نیکلای نیکولوف سال پیش به این تیم اضافه شده است همچنین سعید جواهری توانا یار سال قبل سایپا به عنوان سهمیه جوانان دیگر بازیکن ملحق شده به تیم می‌باشد.

عکاس : طاها اصغرخانی

یوسفی با بیان اینکه در حال مذاکره با بهرام فرید برای پست قدرتی‌زن هستیم، گفت: با توجه به اینکه بهرام فرید بیار بومی ما محسوب می‌شود و از توانایی‌ زیادی در این پست برخوردار می‌باشد اولویت باشگاه محسوب می‌شود اما هنوز مذاکرات قطعی نشده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ادامه داد: باشگاه هنوز برای جذب لیبرو دوم به توافق نرسیده‌ اما مطمئنا وی نیز از گزینه‌های بومی انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین امیر خداپرست، مرتضی شریفی و میلاد حمیدی سه یار جوان و آینده‌دار تیم شهرداری ارومیه بازیکنانی هستند که امسال در تیم حضور خواهند داشت تا علاوه بر تمرین در کنار بازیکنان بزرگ شانس حضور در رقابتهای لیگ برتر والیبال را تجربه کنند.

یوسفی گفت: با توجه به خریدهای تیم شهرداری ارومیه دو سهمیه خارجی باشگاه محفوظ مانده که در صورت نیاز در نیم‌فصل دوم با جذب بازیکن خارجی می‌توان از آنها استفاده کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: کادر فنی سال قبل نیز حفظ شده فقط حمید پیرمحمدی که سال قبل سرپرست تیم بود امسال در سمت مربی در کنار تیم خواهد بود و افشین فرج‌زاده به عنوان سرپرست معرفی شده است.

urmia-peykan-final37

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]فارس[/box]