یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، جهانگیر سیدعباسی درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تصمیم داشتیم بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم و در این راستا مذاکراتی را هم انجام دادیم. تعدادی از بازیکنان خواستند از تیم جدا شوند و برخی‌ها هم کم ‌لطفی کردند و بدون اینکه به ما اطلاعی بدهند با وجود اینکه قرارداد داشتند با تیم دیگری مذاکره کردند.

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران  

وی با بیان اینکه نام هیچ بازیکنی را نمی‌گویم، خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ درصد بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده‌ایم و سایر بازیکنان را هم به زودی جذب خواهیم کرد. بازیکنان بومی اغلب در تیم می‌مانند. دلم نمی‌‌خواهد نام بازیکنی را بی جهت مطرح کنم و بهتر است مسئولان باشگاه اطلاعات دقیق را منتشر کنند. معروف خودش هم ترجیح می‌دهد اگر در ایران باشد برای ارومیه بازی کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: شرایط حضور سعید معروف بسیار برای ما مهم است. با وحید سیدعباسی به عنوان یک بازیکن بومی مشکلی نداریم. درمورد ورمیلیو هم باید بگویم که قراردادش با ما تمام شده و از شهرداری ارومیه جدا شد. تلاش می‌کنیم از اوایل شهریور ماه تمرینات را آغاز کنیم. قرارداد خودم هم با باشگاه دو ساله بود و برای سال دوم مشکلی وجود نخواهد داشت.

عکاس : طاها اصغرخانی  

سیدعباسی درخصوص جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: چند بازیکن‌مان با وجود اینکه با ما قرارداد داشتند با تیم دیگری قرارداد امضا کردند، در حالی که اگر زودتر به ما خبر می‌دادند می‌توانستیم بازیکن داخلی و خارجی خوب جایگزین آنها کنیم. بازیکنان خارجی جذب شده‌اند و لیگ‌های اروپایی به زودی شروع می‌شود. جذب بازیکن خارجی نیمکت‌نشین عقلانی نیست و باید کیفیت بازیکنان را بررسی کنیم تا بتوانیم بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم. احتمالاً در یک پست بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

کارشناس والیبال ایران درخصوص حضور تیم‌های تازه‌وارد لیگ، اظهار داشت: پیشینه تیم‌هایی که یک شبه وارد لیگ شدند کاملاً واضح است. به نظرم فدراسیون باید برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر فیلتری را درنظر بگیرد نه اینکه برخی باشگاه‌ها با پول زیاد باشگاه‌های ریشه‌دار را تحت فشار قرار دهند. هنوز سرنوشت داماش و گیتی‌پسند و ... را فراموش نکرده‌ایم.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: روی کاغذ تیم ملی ب در مسابقات حاضر می‌شود، اما برخی بازیکنان اصلی هم در این تیم هستند. تیم ایران پتانسیل بالایی دارد و باید به راحتی در آسیا قهرمان شود. فاصله ایران با تیم‌های آسیایی بسیار زیاد است و امیدوارم جام در تهران بماند.

تصاویر دیدار شهرداری ارومیه و سایپا البرز [box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]منبع: خبرگزاری فارس[/box]