[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] سید عباسی واصغر نایینی  [/tab_title] [tab_title]  مصطفی کارخانه [/tab_title] [tab_title] مجتبی قوچان نژاد [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، لیگ برتر والیبال سال ۹۴ از چهارشنبه ۲۹ مهرماه با عنوان یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست و با حضور ۱۲ تیم آغاز می شود.سرمربیان تیم های لیگ برتری پیش از آغاز این رقابتها نظرات خود را در خصوص برگزاری لیگ اعلام کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه فرمول لیگ برتر امسال متفاوت است، گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران به استاندارهای جهانی نزدیک شده است. سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره آغاز این رقابت ها گفت: فرمول امسال نسبت به سال های گذشته بهتر و به استاندارهای جهانی نیز نزدیکتر شده است. وی درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: از سه ماه پیش تمرینات تیم آغاز شده است و با پیوستن ملی پوشان این تمرینات در شرایط بهتری در حال پیگیری است و در نخستین هفته به مصاف بانک سرمایه می رویم.

[caption id="attachment_43132" align="aligncenter" width="600"]تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴ تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴[/caption]

اصغر نایینی سرمربی تیم والیبال گوهر کویر زاهدان نیز گفت: بازیکنان امسال در تیم های مختلف تقسیم شدند و فکر می کنم که یکی از جذاب ترین لیگ های ایران امسال برگزار شود. امیدوارم همانگونه که دوران خوب بازیگری من از این شهر آغاز شد، دوران خوب مربیگری من نیز از زاهدان آغاز شود. هفته نخست لیگ برتر والیبال سال ۹۴ روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز برگزار خواهد شد.

[/tab] [tab]

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه حریف سرسختی برای تمام تیم هاست و ما در نخستین دیدار خود بازی سختی مقابل نماینده ارومیه خواهیم داشت.

مصطفی کارخانه افزود: برای نتیجه گرفتن از این دیدار خارج خانه آمادگی کاملی داریم و تمام بازیکنان از نظر روانی، جسمانی و فنی در اختیار تیم هستند. وی اظهار کرد: احترام خاصی برای تیم ارومیه قائل هستم و اعتقاد دارم ارومیه با بازیکنان شاخص و هواداران بسیار پرشور و علاقه مندی که دارد، کار را در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برای ما سخت خواهد کرد.

[caption id="attachment_44059" align="aligncenter" width="663"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption] کارخانه گفت: تیم بانک سرمایه به دنبال کسب نتیجه و عملکرد ایده آل است چرا که زحمات زیادی برای تشکیل این تیم کشیده شده است. وی ادامه داد: به یقین بازی بسیار تماشاگرپسند و زیبایی را از هر دو تیم سرمایه و ارومیه نظاره گر خواهیم بود. کارخانه افزود: امسال سطح رقابت های باشگاهی با توجه به قرار گرفتن تمامی تیم ها در یک گروه و بیشتر شدن تعداد بازی ها ، موجب فشردگی و بالا رفتن حساسیت رقابت ها شده و این امر بر زیبایی کار می افزاید. وی آمادگی روانی بازیکنان را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: اولین بازی لیگ ۹۴ برای هر دو تیم بانک سرمایه و شهرداری ارومیه حساس و تاثیرگذار است و به علت حضور بازیکنان مطرح و صاحب نام در ترکیب هر دو تیم پیش بینی نتیجه بازی کار چندان راحتی نیست. تصاویر مراسم رونمایی از پیراهن تیم والیبال بانک سرمایه  کارخانه افزود: تیم بانک سرمایه فردا سه شنبه عازم شهر ارومیه می شود و عصر همان روز در سالن شش هزار نفری ارومیه تمرین خواهیم داشت. لیگ برتر والیبال از ۲۹ مهرماه آغاز می شود که برابر قرعه کشی صورت گرفته، تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین هفته این رقابت ها در ارومیه میزبان تیم بانک سرمایه خواهد بود. این دیدار از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه جاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود. رقابت های لیگ برتر والیبال در یک گروه مقدماتی و به صورت رفت و برگشت آغاز می شود و سپس ۸ تیم برتر به مرحله پلی آف صعود می کنند. تیم والیبال ارومیه طی ۲۸ سال گذشته دو عنوان نایب قهرمانی و شش عنوان سومی را در لیگ برتر کشور کسب کرده و جزو چهار تیم پر افتخار کشور پس از تیم های پیکان تهران و کاله مازندران و سایپا البرز به شمار می رود. تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته در دیدار فینال با شکست بحث برانگیز ۳ بر ۲ برابر پیکان تهران از رسیدن به مقام قهرمانی باز ماند. تصاویر تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه شنبه ۱۱ مهر۹۴

[/tab] [tab]

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج با اشاره به هدف‌گذاری تیمش برای حضور در میانه بالای جدول لیگ امسال گفت: نباید هر زمان می‌بریم خودمان را ببینیم و هر زمان که می‌بازیم آسمان و ریسمان ببافیم و در نظر داریم طی یک پروسه سه ساله به قهرمانی برسیم.

جبار قوچان‌نژاد اظهار کرد: دوست‌ دارم در لیگ امسال با رعایت مسائل اخلاقی، بازی‌های زیبایی را شاهد باشیم. بداخلاقی‌ها خیلی خیلی کم باشد و ما مشکلات کمتری از این نظر نسبت به سال گذشته داشته باشیم. باید همه احترام و عزت داورها را حفظ کنیم. احترام آنها به زیبایی بازی‌ها و کم اشتباه بودن قضاوت‌ها کمک می‌کند. نباید هر زمان می‌بریم خودمان را ببینیم و هر زمان که می‌بازیم آسمان و ریسمان ببافیم.

وی افزود: در بعد فنی هم ما هفته اول با تیم گنبد بازی داریم که برایمان ناشناخته است. گنبدی‌ها والیبال را خیلی خوب می‌فهمند. بازی با آنها آسان نیست اما ما برای ارائه یک بازی خوب به میدان می‌رویم.

جبار قوچان نژاد

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج مشهد خاطرنشان کرد: ما از نظر زمانی بعد از بانک سرمایه، پیکان، شهرداری تبریز و کاله و خیلی دیرتر تیم خود را بستیم اما ترکیب خوبی بستیم. امسال دنبال ارائه بازی‌های خوب هستیم، چون به نوعی وقفه کوچکی در والیبال خراسان شکل گرفت و امیدواریم تا سه سال آینده به اهداف خود برسیم. امیدوارم سال خوبی برای والیبال ما باشد و شاهد بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی باشیم. سر آخر در یک پروسه سه ساله به اهداف خود یعنی قهرمانی برسیم.

قوچان‌نژاد درباره ترکیب بازیکنانش گفت: ما یک سرعتی به نام راشیچ را از صربستان داریم و میکو پشت خط زن فنلاندی را هم در اختیار گرفتیم. امیر حسینی، سعید مصطفی‌وند و شهروز همایونفر نیز از شاخص‌ترین بازیکنان ما هستد. از جمع ۱۴ ایرانی تیم ما ۱۰ نفر بومی هستند.

وی در پایان گفت: ثامن‌الحجج همیشه هدف قهرمانی دارد اما امسال ورزش خراسان و والیبال خراسان دست به دامن میرعلی مدیر عامل این مجموعه شد. آنها امسال آمدند که دست والیبال خراسان را بگیرند. طبیعتا از سال بعد با اهداف بزرگ‌تری در مسابقات شرکت می‌کنند. امسال تیم‌های بانک سرمایه، پیکان و ارومیه خیلی شانس قهرمانی دارند. بعد از آن هم تبریز، کاله و متین مدعی هستند. هدف ما حضور در ما میانه جدول یا شش تیم بالای جدول است.

pvf-unveils-rp-sr-womens-volleyball-team-line-L-jKxyHF-640x330

[/tab] [/tabs]