یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

‌به گزارش آریاورزش، احد یوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلسه شورای لیگ والیبال چهارشنبه در فدراسیون والیبال برای تعیین سیاست‌گذاری در حوزه لیگ برتر والیبال تشکیل خواهد شد که به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در آن حضور خواهم داشت.

وی افزود: قطع یقین باشگاه شهرداری ارومیه تلاش می‌کند تا تمام محتویات و دفاعیات جلسه شورای لیگ از ابتدا تا انتها به اطلاع مردم برسد و تمام هواداران والیبال ارومیه مصوبات جلسات را از ابتدا مشاهده کنند.

[caption id="attachment_42250" align="aligncenter" width="742"]احد یوسفی احد یوسفی[/caption]

یوسفی با اشاره به نظرات باشگاه مبنی بر برگزاری بازی‌های دور یک هشتم به صورت دو بازی از سه بازی، گفت: اگر مدعی هستیم که والیبال ایران رشد کرده و جهانی شده و از سطح آسیا فراتر رفته است باید بازی‌های لیگ برتر والیبال نیز مانند لیگ های معتبر دنیا برگزار شود و مراحل یک چهارم، نیمه‌نهایی و فینال به صورت سه بازی از پنج بازی و رفت و برگشت انجام شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ادامه داد: این حق مسلم تمام سرمایه‌گذاران والیبال است که در بازی‌های حساس میزبان باشند و تیم‌داری شهرداری ارومیه به عنوان یک نهاد مردمی صرفا برای مقام آوری نیست بلکه شور و نشاط ورزشی هواداران مهمترین هدف شهرداری محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: هرچند این موضوع فردا در جلسه شورای لیگ مطرح می‌شود اما اکثر تیم‌های شهرستانی با این قضیه موافقند که در بازی‌های حساس میزبانی به صورت عادلانه صورت بپذیرد و هر دو تیم شانس یکسانی برای بازی در خانه خود داشته باشند.

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و جواهری گنبد

یوسفی اذعان کرد: اساسا پشتوانه تیم ملی والیبال برگزاری خوب و منسجم بازی‌های لیگ برتر والیبال است و قدرتمندتر شدن تیم‌های باشگاهی در اقتدار تیم ملی والیبال نقش بسزایی دارد و اگر به دنبال یک والیبال قدرتمند هستیم باید شهرستان‌ها را برای برگزاری دیدارهای ملی توانمند کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: هدف من به عنوان نماینده باشگاه در جلسه شورای لیگ والیبال حفظ منافع باشگاه شهرداری و به‌خصوص هواداران ارومیه است که در بدترین شرایط حامی تیم بوده‌اند و در واقع تمام سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه برای ایجاد نشاط در آنها می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اتفاقات سال قبل و تک بازی برگزار شدن بازی فینال لیگ برتر والیبال، امسال باشگاه شهرداری ارومیه به‌جد از خواسته‌های به‌حق مردم و هواداران ارومیه دفاع می‌کند تا از تبعیض بین تیم‌ها جلوگیری شود.

یوسفی گفت: نظر تیم‌های شهرستانی برای برگزاری مسابقات ‌به‌صورت پلی‌آف می‌باشد چرا که در این صورت با توجه به دو پروازه بودن اکثر بازی‌ها و احتمال افزایش آسیب‌دیدگی امکان جبران آسیب‌دیدگی بازیکنان بیشتر خواهد بود.

[caption id="attachment_12617" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و جواهری گنبد گزارش تصویری مسابقات والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از فارس[/tooltip]