یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه برخی‌ها برای ایجاد حاشیه در تیم والیبال، مبالغ قرارداد بازیکن را بیشتر از حد معمول عنوان کرده‌اند، در صورتی که اینطور نیست. احد یوسفی افزود: قرارداد و مبلغ آن یک امر شخصی است، کار درستی نیست که بازگو شود و افراد در صدد دستیابی به عدد و رقم آن باشند.

[caption id="attachment_43662" align="aligncenter" width="594"]احد یوسفی احد یوسفی مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه[/caption]

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم شهرداری ارومیه متعلق به مردم است، اگر ضرورت ایجاب کند و شهردار ارومیه اجازه دهد با اطلاع‌رسانی سراسری، مبالغ قرارداد هر یک از بازیکنان را بیان خواهیم کرد. مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: شنیده‌ام برخی‌ها می‌گویند مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان بیش از ۲۰ میلیارد ریال است، در صورتی‌که اصلا اینطور نبوده و این حرف‌ها در شأن والیبال ارومیه نیست. تمام قراردادهای ما در سازمان لیگ فدراسیون به طور رسمی و قانونی به ثبت رسیده است. احدی رویکرد باشگاه برای حضور در لیگ برتر را بومی‌گرایی عنوان کرد و افزود: اولویت شورای اسلامی شهر ارومیه استفاده از بازیکنان توانمند بومی است از این طریق نیروهای اهل ارومیه در زادگاه خود بازی می‌کنند و این مسئله باعث ترویج والیبال حرفه‌ای در این شهر خواهد شد. وی ضمن اشاره به حواشی به وجود آمده در بازی فینال لیگ سال گذشته، گفت: پرونده آن حوادث و درگیری‌ها به همراه مدارک و مستندات از مجلس شورای اسلامی و باشگاه به دادگستری استان تهران ارجاع داده شده است و منتظر رای قوه قضاییه هستیم. مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه افزود: در حواشی به وجود آمده در دیدار فینال لیگ سال گذشته شخص خاصی مقصر نبود، بلکه ضعف در عملکرد نهادها باعث ایجاد مشکلات در جریان بازی و پس از آن شد که باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

urmia-peykan-final58

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از واحد مرکزی خبر[/tooltip]