به گزارش آریاورزش، استفان آنتیگا ، سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان،  پس از حملات تروریستی در چند نقطه  پاریس، ضمن ابراز ناراحتی شدید از اتفاقات رخ داده در کشورش اظهار کرد: من در حال حاضر در کشور لهستان زندگی می‌کنم اما یک آپارتمان در فرانسه دارم و اکثر اقوام و دوستانم هم در پاریس ساکن هستند.
  ۴۵۹۷۴۳_۴۶۷
آنتیگا با وحشتناک توصیف کردن حادثه رخ داده در پاریس ادامه داد: از شنیدن این خبر به شدت برافروخته شدم و برایم سخت است که پس از این اتفاقی که برای هموطنانم رخ داده است به حالت و شرایط عادی روحی برگردم. هرچند خوشبختانه هیچ کدام از دوستان و اقوام من در این حملات آسیب ندیده‌اند.
 سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان افزود: بدترین اتفاق این است که این جنگ نوعی جنگ غیرنظامی علیه مسلمانان سراسر جهان است.
 آنتیگا خاطرنشان کرد: افزایش پدیده‌هایی مانند تروریسم ممکن است حتی در نگرش ورزشکاران تاثیر بگذارد و شیوه فکری آن‌ها را تغییر دهد.
آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در پایان گفت: در حال حاضر تیم ملی والیبال لهستان را آماده خواهیم کرد تا در مسابقات والیبال انتخابی المپیک گه ماه ژانویه در کشور آلمان برگزار خواهد شد، عملکرد خوبی داشته باشیم.
[caption id="attachment_50666" align="aligncenter" width="824"]استفان آنتیگا استفان آنتیگا[/caption]
[su_animate type="flipInX" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان[/tooltip][/su_animate]