دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و با توجه به این‌که این رقابت‌ها آخرین ایستگاه کسب بلیت حضور در المپیک پاریس محسوب می‌شود، حساسیت‌ها و اهمیت این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته دو چندان شده است.

مرحله نخست تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز (شنبه ۱۸ فروردین) با حضور ۱۶ بازیکن جوان و با استعدادی که مسابقات آن‌ها در لیگ برتر زودتر به پایان رسیده است، با گرم کردن بازیکنان و حرکات کششی آغاز شد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، محسن ترابی سرپرست دبیری و مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون در ابتدای این تمرین در جمع ملی‌پوشان حاضر شدند و با آن‌ها صحبت کردند.

علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد، علیرضا فراهانی، متین احمدی،  امیررضا سرلک، علی زارع، یوسف کاظمی، امیرحسین صداقت، مهدی رضایی، مبین نصری، علیرضا عبدالحمیدی، علی حق‌پرست، آرمین افشین‌فر، امیرحسین ساداتی، آرمان صالحی و مهران توانا بازیکنان حاضر در این مرحله از تمرینات هستند. علی شفیعی هم به این اردو دعوت شده بود که به دلیل سرماخوردگی با اجازه کادر فنی در تمرین حاضر نشد.

پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز سرمربی تیم ملی هدایت این مرحله از اردوی مردان والیبال ایران را بر عهده دارد و نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی املشی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین مرحله اردوی آماده سازی هستند.

با هماهنگی انجام شده بین کادر فنی خارجی و داخلی، تمامی تمرینات به صورت ویدئویی و آنلاین پیگیری خواهد شد که پايز و لئوناردو نیز با استفاده از تکنولوژی‌های مرسوم و مربوطه تمرینات را زیر نظر داشته باشند.

لازم به ذکر است بازیکنان تیم‌های فینالیست و لژیونرها در مراحل بعدی تمرینات، پس از پایان مسابقات و استراحت با نظر سرمربی تیم می والیبال کشورمان به اردو دعوت خواهند شد.