چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، رقابتهای مرحله گروهی مسابقات والیبال المپیک ۲۰۱۶، در حالی بامداد امروز با برگزاری دیدار فرانسه و برزیل به اتمام رسید که فرانسوی‌ها با پذیرش شکست ۳-۱ مقابل برزیل طبق روند امتیازگیری زیر از گردونه رقابت‌ها حذف شدند:

[event_results 93642] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="96922,98381"]

بازی در ست نخست بسیار پایاپای و جذاب پیش می‌‌رفت تا اینکه امتیاز هفدهم برای برزیل با دفاع تیلی توسط مائوریزیو دسوزا بدست آمد و از این امتیاز به بعد میزبان پیش افتاد، امتیاز ۲۵ هم با خطای سرویس انگاپت برای برزیل بدست آمد، این ست با امتیاز ۲۲-۲۵ به سود میزبان المپیک ریو پایان یافت.این روند در ست دوم هم به همین صورت پیش رفت و برزیلی‌ها موفق شدند در ست دوم نیز ۲۲-۲۵ میهمانشان را شکست دهند.

در ست سوم، دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند تا اینکه  دسوزادر امتیاز ۱۴-۱۴ انگاپت و لوکارلی را دفاع کرد، و برزیل دو امتیاز پیش افتاد.ولی فرانسوی‌ها با درخشش انگاپت بار دیگر به بازی برگشتند و در نهایت انگاپت و کوین لوغو به ترتیب با اسپک و امتیاز سرویس توانستند سه امتیاز پایانی را به نفع فرانسه بدست آورند تا این ست با نتیجه ی ۲۰-۲۵ به سود آبی‌ها خاتمه یابد.

olympics-men-brazil-france-24

در ست چهارم دو تیم در امتیاز ۲۳ برابر بودند که اسپک غوزیه به خارج زمین رفت و به دنبال آن والاس سوزا حمله ای را صورت داد. این مسابقه با خطایی دیگر توسط غوزیه پایان یافت.

والاس دسوزا با ۲۱ امتیاز،ستاره ی خط حمله ی برزیل در این بازی بود، او ۲ امتیاز سرویس هم برای تیمش دشت کرد. ریکاردو لوکارلی با ۱۴ امتیاز، لوکاس ساتکمپ و مائوریسیو دسوزا با ۹ امتیاز بهمراه سوزا هرکدام پنج امتیاز از دفاع بدست آوردند.

آنتونا غوزیه از فرانسه با ۲۶ امتیاز ارزشمندترین بازیکن میدان شد و اغوین انگاپت هم با وجود باخت تیمش ۱۶ امتیاز کسب کرد.

olympics-men-brazil-france-46

[league_table id="93699" title="" number="6" columns="p,w,l,pts,setratio,pw,pl,ratio" show_team_logo="1" show_full_table_link="0" align="none"] [event_blocks id="93375" title="" team="0" league="7455" season="7256" venue="0" status="future" date="default" number="4" order="default" show_all_events_link="0" align="none"]