به گزارش آریاورزش، سرمربى تیم ملى والیبال برزیل، برناردو رزنده در پاسخ به این سوال که بازى در مقابل کانادا چقدر مشکل بود عنوان کرد:" کانادا تیمى پرعضله و قدرتمند است. ما پیشرفت فوق العاده اى در جریان بازى داشتیم، از ابتداى کار به دنبال ایجاد کیفیت در بازى خود بودیم. فشار بیشترى در خط سرویس ایجاد کردیم و این امر به پیروزى ما بسیار کمک کرد."

olympics-men-canada-brazil3

رزنده درخصوص بازى بعدى مقابل آمریکا اظهار داشت:" بازى بسیار مهمى در پیش داریم، همان گونه که براى آمریکا هم پس از دوشکست، این بازى حکم مرگ و زندگى خواهد داشت.آمریکا به میدان مى آید تا برنده باشدهرچند که بسیارسخت است،چون ماهم از هیچ تلاشى براى پیروزى دریغ نخواهیم کرد."

olympics-men-canada-brazil24

سرمربى تیم ملى کانادا، گلن هوگ پس از باخت به برزیل اظهار داشت:"نمیدانم میتوانم بگویم نتیجه ى بدست آمده ناراحت کننده است یا خیر، چرا که ما به تیم درجه یکى مثل برزیل که تیمى به شدت سخت کوش است، باختیم. ما از نحوه ى بازى خود در بعضى جهات خاص ناراضى هستیم، جاهایى از بازى که اگر خطاهاى کمترى در اجراى فنون مان داشتیم نتیجه ى بهترى میگرفتیم. اما برزیل تیم فوق العاده اى است، آنها خطاهاى کمترى نسبت به ما داشتند و همین امر باعث شده که برزیل در صدر رده بندى جهانى قرار بگیرد. حالا باید روى نقاط ضعف مان کار کنیم و تمرکز خود را بر روى بازى با فرانسه بگذاریم."

olympics-men-canada-brazil18

هوگ در پاسخ به آن قسمت از بازى که در ست سوم هشت خطاى مکرر صورت گرفت، گفت:" معمولا همه ى سعى خود رامى کنید که در هر ست چهار تا شش خطا بیشتر نداشته باشید، اما برزیلى ها تیم من را متحمل خطایى بیش از این کردند، بنابراین لازم است که براى بازى بعد آمادگى کامل را داشته باشیم چون فرانسه هم شبیه به برزیل بازى مى کند."