به گزارش آریا ورزش، سرمربى تیم ملى والیبال لهستان، استفان آنتیگا، پس از یک برد خوب مقابل مصر اظهار داشت: "در هیچ تورنمنتى بازى اول هرگز بازى آسانى نیست، در المپیک این قاعده خاص تر هم میشود. ما بسیارخوب بازی کردیم. در طول دو ست اول، مصرى ها به خوبى دفاع کردند، بنابراین باید با جدیت بیشترى بازی میکردیم. در ست سوم، ما بازى را بدست گرفتیم و من میتوانستم تغییراتى ایجاد کنم و این خیلى مهم بود چراکه بازیکنان من در هرجاى زمین میتوانند مفید باشند. شاید زمان زیادى در زمین حضور نداشته باشند اما می خواهم اجازه دهم که جو و البته فشار المپیک را حس کنند."

olympics-men-poland-egypt25

کاپیتان تیم ملى والیبال لهستان، میهائو کوبیاک هم در پایان بازى عنوان کرد: "بسیار خوشحالیم که اولین بازى را با برد پشت سرگذاشته ایم. چنین شرایطى به شدت سخت و استرس زاست چرا که تمام دو سال گذشته را منتظر چنین لحظه اى بودیم. هر تورنمنت احساسات و عواطف مربوط به خود را دارد و در مورد المپیک این احساس بسیار خاصتر و ویژه تر است. امیدوارم هم تیمى هایم به اندازه ى کافى به انگیزه و اعتماد به نفس دست یافته باشند. دلم میخواهد به بردهایمان ادامه دهیم. براى ما مهمترین چیز سبک بازى نیست بلکه نتیجه است."

olympics-men-poland-egypt5

سرمربى تیم ملى والیبال مصر، شریف الشمرلى، پس از باخت مقابل لهستان اظهار داشت: "دو ست اول بد نبودیم، به خصوص در ست دوم خوب بازى کردیم. ما در دریافتهایمان در ست سوم مشکل داشتیم و باید روی این مسئله کار کنیم. تمرکز خود را از دست دادیم و دریافتهاى بد کار دستمان داد. تنها میتوانیم آماده ى جنگ در بازى بعد باشیم، ضمن اینکه بهترین مهاجم تیم شماره ١۵(احمد الکتب)را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. البته ما احمد صالح را داریم که چندان آماده نیست، چرا که او هم چندی پیش مصدوم بود. ما تمریناتمان را تنها چهار هفته مانده به المپیک آغاز کردیم."

olympics-men-poland-egypt26

کاپیتان تیم ملى والیبال مصر، اشرف عبدالحسن هم در پایان بازى عنوان کرد: "به نظر من، تیم ما خیلى هم خوب بازى کرد، این اولین بازى ما پس از رقابتهاى سطح دو لیگ جهانى بود که در مقابل تیم قدرتمندى مثل لهستان قرار گرفتیم. المپیک یک رقابت سخت دیگر است و ما باید گام به گام پیش رویم." او در خصوص مصدومیت هم تیمى اش، احمد الکتب هم گفت: "او بازیکن مهمى در تیم ماست و واقعا نمیدانیم در ادامه ى تورنمت بدون او چگونه بازى کنیم."

olympics-men-poland-egypt6