به گزارش آریا ورزش، نشست خبری دیدار آمریکا و کانادا برگزار شد. فردریک وینترز، کاپیتان کانادا بیان کرد: "این بازی یک شروع بسیار خوب برای ما بود. مدت زیادی بود که با آمریکا بازی نکرده بودیم. ما در این مسابقات و در گروهمان مظلوم واقع شدیم. تیم کانادا واقعا با انگیزه است."

گلن هوگ، سرمربی کانادا عنوان کرد: "البته که باید از این برد خوشحال باشیم. این تابستان به منظور تمرین کردن، بسیار طولانی و خسته کننده برای ما سپری شد. در لیگ جهانی با تیم های خوبی رو‌به‌رو شدیم. ما فقط باید ادامه داده و تلاش کنیم که آمادگی بیشتری کسب کنیم. آمریکا امروز خوب بازی نکرد و ما باید ببینیم و فکر کنیم دلیل آن چه بوده و از آن درس بگیریم."

CanadianplayerscelebrateafterwinningthematchagainsttheUnitedStates

دیوید لی، کاپیتان آمریکا افزود: "ما نتوانستیم در جریان بازی ثبات داشته باشیم. سرویس های خوبی نیز در ست اول نزدیم و در ست سوم دریافت های ما خوب نبود. کانادا عالی بازی کرد اما به شخصه از یارانم انتظار بیشتری داشتم."

جان اسپراو، سرمربی آمریکا نیز اظهار داشت: "این یک بازی بسیار سخت بود و من واقعا ناامید شدم. از روش بازی کانادا به هیچ عنوان سورپرایز نشدم چرا که آنها برنامه‌ریزی خوبی داشتند و انتظار جنگیدن نیز از آنها می رفت. من فکر میکنم در خط سرویس خوب ظاهر نشدیم و مشکلات زیادی سمت ما وجود داشت اما کانادا بهتر از ما بود."olympics-men-canada-usa40