چهارشنبه, 02 خرداد 1403

به گزارش آریاورزش ؛ بعد از یک بازی غیرمنتظره و یک طرفه که با باخت فرانسه، یکی از مدعیان کسب مدال در سه ست همراه بود سرمربی ایتالیا، جیان لورنزو بلیجینی، با اظهار رضایت از مسابقه عنوان کرد که رقابت های والیبال المپیک مردان بسیار پیچیده است به ویژه در گروه یک که آنها در مسابقه بعد در برابر امریکا قرار خواهند گرفت.

امانوئل بیرارلی کاپیتان ایتالیا گفت: در این رقابت ها توجه به آینده بسیار مهم است، به ویژه پیروزی در برابر فرانسه که بازیکنان شاخصی در آن حضور دارند. شروع مسابقات با پیروزی برای متحد نگه داشتن تیم و تمرکز بر بازی بعدی مقابل امریکا بسیار مهم است. مرحله مقدماتی در گروه ما بسیار مهم است.

[caption id="attachment_96905" align="aligncenter" width="900"]بازی ایتالیا و فرانسه-المپیک ۲۰۱۶ بازی ایتالیا و فرانسه-المپیک ۲۰۱۶[/caption]

بنژامه تونیوتی، کاپیتان کم فروغ فرانسه در بازی امروز اظهار داشت : شروع سختی برای ما بود و باید به ایتالیا برای بازی فوق العاده امروزش تبریک بگوییم. ما باید بر بازی بعدی مقابل مکزیک تمرکز کنیم.

لورنت تیلیه، سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: ایتالیا عالی بازی کرد و آنها با سرویس و دفاع فشار زیادی وارد کردند. آمارها گویای نتیجه هستند. البته من انتظار نتیجه بهتری داشتم اما یه عنوان یک مربی شما تنها می خواهید تیمتان خوب بازی کند و ما امروز نتوانستیم.

[caption id="attachment_96894" align="aligncenter" width="900"]بازی ایتالیا و فرانسه-المپیک ۲۰۱۶ بازی ایتالیا و فرانسه-المپیک ۲۰۱۶[/caption]