به گزارش آریاورزش، در فاصله‌ی یک روز مانده به آغاز مسابقات والیبال در المپیک ۲۰۱۶ ریو، برناردو رزنده با اولین مشکل جدی برای ترکیب خود روبه‌رو شد.

۲۰۱۲ olympic1

هرچند که بازی‌ها هنوز آغاز نشده است اما سرمربی برزیل با مصدومیت سرعتی‌زن خود یعنی ماوریسیو سوزا مواجه شده است. این بازیکن در تمرین اخیر برزیل با یک آسیب‌دیدگی کوچک مواجه شده است و با وجود اینکه رزنده تمایل دارد که این بازیکن را با سرعتی زن دیگر یعنی سیدائو عوض کند، اما سیدائو این دعوت را رد کرد.

سیدائو در این باره افزود: "اول از همه می‌خواهم همه چیز را شفاف کنم. من در این وضعیت از ماوریسیو حمایت میکنم تا ریکاوری کند. برناردو رزنده با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که به ترکیب برزیل برای المپیک برگردم و من این درخواست را رد کردم. فقط خودم میدانم که زمانی که از لیست خط خوردم چه حالی داشتم. من از رزنده درخواست کردم که چرا به من این فرصت را نداد تا توان و داشته‌هایم را در لیگ جهانی نمایش دهم. همه چیز اینقدر آسان نیست. من هم انسانم. با وجود دانستن از اینکه من به خاطر تمرین با باشگاهم در ۱۰۰ درصد آمادگی قرار دارم کاملا طبیعی است که با من تماس بگیرد. رزنده میدانست که من به شدت خواهان حضور در ریو هستم تا شانس مجددی برای جنگیدن و کسب مدال داشته باشم. من هم آنها را به روش خودم محکوم میکنم. من یک مرد هستم و خانواده دارم. من با همسرم دنی صحبت کردم و تنها او میداند که موقعی که از لیست خط خوردم چه سختی‌هایی کشیدم. من به هیچ عنوان از رد دعوت رزنده پشیمان نیستم. این انتخاب من است."

۲۰۱۲ olympic1