به گزارش اختصاصی آریاورزش، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدارهای المپیک ۲۰۱۶ ریو، دو بازی دوستانه با مکزیک را جهت آماده‌سازی شاگردانش برای این رقابتهای حساس و سرنوشت‌ساز در برنامه خود قرار داده بود. دیدارهایی که به منظور بدرقه این تیم برای حضور در ریو تدارک دیده شده بود. مسابقه اول دو تیم با برتری ۳-۰ آرژانتین به پایان رسید و برونو لیما با ۱۲ امتیاز بازیکن برتر میدان شناخته شد.

[su_box title="نحوه استفاده از گالری" style="bubbles" box_color="#080d3d"]با کلیک بر روی هر یک از تصاویر می‌توانید آن را در سایز بزرگ مشاهده بفرمائید و همچنین با استفاده از فلش‌های تعبیه شده در کناره‌های تصویر هم می‌توانید تصاویر قبلی و بعدی را از نظر بگذرانید.[/su_box]

[gallery link="file" ids="95330,95328,95329,95331,95332,95333,95334,95335,95336"]

ولاسکو پس از این پیروزی در یک کنفرانس خبری که با حضور وی و کاپیتان لوسیانو دچکو و مدیریت هتل دل بونو پارک، خورگه جورجی، در ایالت سن‌خوان برگزار شده بود اظهار داشت:ARGANTIN5

«بازیکنان انتخاب شده بسیار خوب کار کردند.تیم در شزایط خوبی به سر می برد ...خواهشا با ادعاهای بی‌اساس تیم را به حاشیه نبرید. ما باید از فرصت‌ها استفاده کرده و در هر مسابقه برای برد بازی کنیم.»

کاپیتان دچکو نیز در این نشست خبری عنوان کرد:«بازی در برابر مکزیک بسیار مهم بود هر چند که نتیجه بازی چندان اهمیت نداشت.ما شرایط خوبی داریم و بسیار خوشحالیم و امیدواریم که با ذهنیت خوبی وارد مسابقات المپیک شویم.»

در پایان این کنفرانس، به پاس قدردانی از مدیریت هتل، پیراهن امضا شده توسط بازیکنان تیم ملی آرژانتین، به دختر جورجی اهدا شد.

ARGANTIN4

بازی دوم این دو تیم نیز ساعت ۲۱ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

خولیو ولاسکو و شاگردانش پیش از این دیدار به باشگاه سن‌خوان رفتند و با نوجوانان این تیم دیدار کردند.

[gallery link="file" ids="95320,95321,95322"]

از جذابیتهای رقابتهای المپیک، حضور انبوهی از ستارگان و چهره‌های محبوبی است که شاید با ظاهری کمی متفاوت‌تر از سابق در میان  هواداران مشتاق از سراسر دنیا ظاهر می‌شوند شاگردان خولیو ولاسکو نیز در آستانه عزیمت به برزیل، برای  آماده‌سازی مدل موی جدید در المپیک به آرایشگاه رفتند. در تصاویر زیر کاپیتان محبوب آرژانتینی، لوسیانو دچکو را به همراه سایر بازیکنان این تیم در یک آرایشگاه مشاهده می‌نمایید:

[gallery link="file" ids="95282,95284,95285"]