به گزارش آریاورزش، در حاشیه فرا رسیدن رقابتهای جذاب المپیک، علی شاکری گزارشگر زبده والیبال، ضمن گلایه از بی توجهی و سهل‌انگاری مسئولان کمیته المپیک در اعزام یک گزارشگر یا نماینده رسانه‌ای از رشته والیبال به این رقابتها اظهار داشت:

هر چند کج سلیقگی مسئولان کمیته ملی المپیک در تهیه لباس مناسب کاروان ورزشی ایران در مراسم رژه افتتاحیه المپیک در روزهای اخیر دردسرساز شده و آنان را در حالتی منفعل قرار داده است، اما در هیاهوی این اتفاق، هیچ کس و حتی مسئولان والیبال از مسئولان این کمیته نپرسیده‌اند، چطور والیبال‌نویس‌ها از خبرنگارش گرفته تا گزارشگر و ....هیچ سهمی در میان خبرنگاران اعزامی به المپیک ندارند؟!

Picture 129 این در حالی است که والیبال به عنوان تنها ورزش تیمی، بیشترین سهمیه را در میان کاروان رشته‌های ورزشی دارد. معلوم نیست چرا با وجود صعود والیبال به المپیک هیچ اقدامی در خصوص اعزام خبرنگار اختصاصی والیبال به این بازی‌ها صورت نگرفته است و بالاخره هم مشخص نشد، قصور از کجا و از سوی کدام طرف ماجرا بوده است؟ مسئولان کمیته ملی المپیک که تا دوره قبل همواره اعزام نکردن خبرنگارهای والیبال به این رویداد بزرگ ورزشی را ناشی از عدم صعود این رشته قلمداد می‌کردند، حال چه جوابی برای اعضای پر شمار این جامعه خبری دارند؟! جامعه‌ی خبری که هر روز تعداد اعضایش به موازات پیشرفت والیبال در حال افزایش است و با وجود رشد کمی قابل ملاحظه‌ای که دارد، براحتی از سوی کمیته ملی المپیک و کمیته رسانه‌ای منتخب آن نادیده گرفته شده‌اند!!

تصاویر تمرین تیم ملی والیبال با حضورهاشمی-۲۴ فروردین۹۵

البته این اولین بار نیست که در کاروان رسانه‌ای المپیک، جای خبرنگاران تخصصی والیبال خالی است و جدا از بازی‌های المپیک، حتی در بازی‌های آسیایی سال‌های ۲۰۱۰ گوانجو و ۲۰۱۴ اینچئون کره که تیم ملی والیبال به عنوان یک ورزش تیمی موفق، صاحب مدال نقره و طلای این بازی‌ها هم شد، سر خبرنگاران این رشته ورزشی که به اعتقاد خود مسئولان ورزش نقشی بی بدیل هم در این موفقیت‌ها داشته‌اند، بی کلاه مانده بود! نتیجه چنین اقدام بی تدبیرانه‌ای این خواهد بود که خبرهای حول و حوش نخستین حضور والیبال ایران بیشتر جنبه عمومی بخود بگیرد و فاقد کمترین جذابیت تیم ملی برای علاقمندان پرشمار آن باشد.

تصاویر تمرین تیم ملی والیبال با حضور هاشمی