به گزارش اختصاصی آریاورزش، شروع جدیدی برای تیم ملی روسیه در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو دوژانیرو در حال رخ دادن است. تیم‌های ملی والیبال زنان و مردان روسیه فردا عازم برزیل خواهند شد و امروز طی دیداری که با رییس کمیته ملی المیپک داشتند، مراسم بدرقه باشکوهی با دعای خیر روحانیون کلیسا برای این تیم برگزار شد. در بخشی از این مراسم، ورزشکاران روسی با نثار گل بر روی آرامگاه سربازان گمنام در مسکو، آماده افتخارآفرینی هرچه بیشتر برای کشورشان شدند.

الکسی وربوف با انتشار تصویر زیر کمی هم طعم طنز به این مراسم داد و گفت: «با این دعایی که پدر روحانی برام کرد، حتی مو هم درآوردم پس مطمئنم توی المپیک موفق میشم.»

Russia-on-the-road-to-Rio10

سرگی تتیوخین نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: «تمام ورزشکاران روسیه به دلیل اتفاقاتی که در چند هفته اخیر گریبانگیر کشور بود باید در مسابقات المپیک امسال دست در دست یکدیگر و با اتحادی مثال‌زدنی با رقبایشان مبارزه کنند. وضعیت کاروان المپیک ما در حال حاضر بر خلاف دوره‌های گذشته خیلی خوب نیست و به همین خاطر باید مانند صدها روح در یک بدن باشیم که برای اعتلای نام روسیه کبیر در این آوردگاه جهانی مبارزه میکنیم. قول می‌دهم که تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد تا برای کشورمان، پرچممان و مردمانمان افتخارآفرینی کنیم و نامی نیک از خود به جای بگذاریم.»

[su_box title="نحوه استفاده از گالری" style="bubbles" box_color="#080d3d"]با کلیک بر روی هر یک از تصاویر می‌توانید آن را در سایز بزرگ مشاهده بفرمائید و همچنین با استفاده از فلش‌های تعبیه شده در کناره‌های تصویر هم می‌توانید تصاویر قبلی و بعدی را از نظر بگذرانید.[/su_box]

[gallery link="file" ids="94849,94850,94851,94852,94853,94854,94855,94856,94857"]