به گزارش اختصاصی آریاورش;در حالی که طرفداران والیبال روسیه از اینکه تیم ملی کشورشان این فرصت را دارد که در المپیک ریو بازی کند بسیار خوشحالند اما همه‌ی مردم از تصمیم اخیر کمیته‌ی بین‌المللی المپیک چندان راضی نیستند!!

لوکاس کامپا بازیکن تیم ملی والیبال آلمان در صفحه‌ی شخصی خود در فیس‌بوک اعلام کرد که واقعا از تصمیم کمیته‌ی بین‌المللی المپیک ناامید شده است...

"با وجود رابطه‌ی خوبی که بین فدراسیون والیبال روسیه و فدراسیون جهانی والیبال وجود دارد و اینکه دوپینگ آنها به هیچ عنوان خطا و نقض قانون حساب نمی‌شود طبیعی است که وزیر ورزش کشورشان باید از این تصمیم خشنود باشد و اکنون همه خوشحال هستند....بنابراین خوشحالم که میتوانم برگردم و مسابقات فوتبال را تماشا کنم چرا که نتیجه‌ی این دوپینگ برای ما خوش یمن نبود."

به گزارش آریاورزش;از آنجا که مشخص شد که تست دوپینگ الکساندر مارکین که قبل از بازی بین روسیه و آلمان در مسابقات انتخابی المپیک در قاره‌ی اروپا از او گرفته شد مثبت در آمده کامپا تصمیم گرفت که این نوشته‌ی خود را برای آشکار سازی افکار عمومی رسانه‌ای کند.

قابل ذکر است که چندی پیش کمیته‌ی بین‌المللی المپیک تصمیم گرفت که با وجود رسوایی و دوپینگ روسیه این تیم را از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو معلق نکند.

cev2016-qualification-2016-GERMANY-SERBIA--14