چهارشنبه, 02 خرداد 1403

مرضیه راد/به گزارش اختصاصی آریاورزش، در حین آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به ریو وقتی امیر غفور را در حال ماساژ گرفتن در کنار زمین دیدیم، و حضور نداشتن مجدد او در بین ملی‌پوشان در مسابقه‌ای که بین دو تیم الف و ب در حال برگزاری بود،  بر آن شدیم تا از دکتر افروزی در مورد آخرین وضعیت مصدومین تیم ملی سوال کنیم و ایشان در پاسخ به آریا ورزش اظهار داشتند که:

training-iran-before-rio-2016 1

خداروشکر دیگر مصدومی نداریم و امروز هم تمرین آخر برگزار شد و کسی با مشکلی مواجه نشد و تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم بازیکنی با آسیب دیدگی وجود ندارد. امیر غفور دو هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده و حتی از روزهای اوج خودش هم بهتر است. آقای محموی هم بهبود پیدا کردند و در مورد درد زانوی‌شان باید بگویم که از قدیم درد زیر زانو داشتند و اگر می‌بینید که کاملا بهبود پیدا نکرده به این دلیل است که نیاز به استراحت مطلق یک ماهه دارد  و متأاسفانه از روزی که اردو شروع شد چنین شرایطی برایش مهیا نشد که بتواند چنین استراحتی را داشته باشد تا آسیب‌دیدگی کهنه‌اش کاملا بهبود یابد.

دکتر افروزی در ادامه صحبت به فرهاد قائمی نیز اشاره کرد که از ۱۶-۱۷ روز پیش فرهاد قائمی به تیم ملحق شده و در حال تمرین کردن بوده و از مشکل کاهش وزنش هم جبران شده و در شرایط خوبی به سر می‌برد.

ما نیز امیدواریم که تیم بدون هیچ مصدوم و آسیب دیدگی و همانگونه که دکتر افروزی شرح دادند راهی المپیک شوند تا تیم بتواند بهترین عملکرد را در آنجا و بدون هیچ مصدومی داشته باشد.

iran-training-at-metropolitan48