به گزارش اختصاصی آریاورزش، فرانسوی‌ها که سال گذشته پیش از بازیهای قهرمانی اروپا تمریناتشات را در شهر سن نزیر آغاز کرده بودند و به مقام قهرمانی قاره سبز هم رسیده بودند، امسال نیز طبق سنت سال گذشته در این شهر برای آخرین بار تمرینات المپیکی خود پیش از اعزام به ریو را برگزار خواهند کرد. آیا آنها فرمول پیروزی را تغییر نمی‌دهند!!!؟ سال گذشته لوغان تیلی و بازیکنانش مسیر پیروزی خود پیش از قهرمانی اروپایی را در سنت نزیر آغازکردند و سرانجام موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. جاییکه آنها توانستند از دو چیز لذت ببرند هم تمرین خوبی در بهترین شرایط برگزار کنند و هم از اقامت در کنار شهر ساحلی پورنیجت و مناظر زیبای آن بهره‌مند شدند.

france4 در آخرین مرحله آماده‌سازی پیش از اعزام به المپیک تیم لوبلوز خود را در هم مکانی می‌یابد که ۵ روز قبل، مراسم استقبال و خوش‌آمدگویی از آنان برای کسب مقام سومی لیگ جهانی در کراکو برگزار شد. این شرایط تا یکشنبه ۱۰ مردادماه (۳۱ جولای) ادامه خواهد داشت - تا یک روز پیش از اعزام به ریو - این روزها لوغان تیلی و کادر فنی‌اش، بازیکنان را در شرایطی تمرین خواهند داد تا بازیکنان برای روز یکشنبه ۱۷ مردادماه (۷ آگوست) در اولین بازی المپیکی خود در برابر ایتالیا آماده باشند.

[su_box title="نحوه استفاده از گالری" style="bubbles" box_color="#080d3d"]با کلیک بر روی هر یک از تصاویر می‌توانید آن را در سایز بزرگ مشاهده بفرمائید و همچنین با استفاده از فلش‌های تعبیه شده در کناره‌های تصویر هم می‌توانید تصاویر قبلی و بعدی را از نظر بگذرانید.[/su_box]

[gallery link="file" columns="4" ids="94097,94094,94093,94095"]