به گزارش اختصاصی “آریاورزش“، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) تایید کرد که هر ۷۶ مسابقه‌ی والیبال در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو بدون وقت استراحت فنی برگزار می‌شود تا اطمینان یابند که زمان بازی‌هادرباره وردپرس خللی در برنامه‌ی شلوغ و فشرده‌ی مسابقات ایجاد نکند و طرفداران نیز بهترین المپیک ممکن را تجربه کنند.

پس از مشاوره با تیم‌های شرکت‌کننده حاضر در مسابقات والیبال مردان و زنان در المپیک ریو,تصمیم بر این شد که در طی مسابقات المپیک,هیچ وقت استراحت فنی برای تیم‌ها وجود نداشته باشد,با این حال مربیان هنوز قادر به درخواست ۲ وقت ۳۰ ثانیه‌ای در هر ست می‌باشند.

world-league-2015-final6-brazil-france22-

جدول مسابقات برای مرحله‌ی گروهی در المپیک ریو,شامل ۶ بازی در هر روز می‌باشد که همه‌ی این مسابقات در مجموعه‌ی ماراکانازینیو برگزار خواهد شد جایی که انتظار می‌رود پرشدن بیش از ۹۰ درصدی صندلی‌های تماشاگران جو سالن را مهیج‌تر کنند.قرار بر این است که هر روز ۶ بازی به ترتیب در ساعت ۱۷، ۲۲:۳۰ ، ۰۰:۳۰ ، ۰۴:۰۰ و ۰۶:۰۵ بامداد به وقت تهران برگزار شود.

world-league-2015-final6-brazil-france35-

فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) تعهد دارد که والیبال را به اولین ورزش سرگرمی و خانوادگی در جهان تبدیل کند و فراهم آوردن نهایت لذت و تجربه‌ی تماشاگری در بازی‌های المپیک ریو را اولویتی مداوم قرار دهد.

والیبال در صدر لیست یکی از ساماندهی‌شده‌ترین ورزش‌هایی است که برای آن بلیط‌فروشی انجام شده است و حذف کردن وقت استراحت فنی در تمام مسابقات المپیک کمک خواهد کرد که بازی‌ها بیش از زمان اختصاص‌یافته به آنها ادامه نداشته باشد و در کل مسابقات دوستانه‌تر و تماشاگر پسند‌تر برگزار شود.

بر اساس گزارش اختصاصی آریاورزش، امروز صبح خبری نامعتبر در تعدادی از رسانه‌های کشور دیده شد که خلاف این مقررات رسمی می‌باشد.

world-league-2015-france-serbia-13