پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

📝 به گزارش اختصاصی آریا ورزش، چهارشنبه شب روحیه‌ای بالا و هیجانی وصف‌ناپذیر در استادیوم آنجل در جشن بدرقه تیم‌های والیبال آمریکا موج می‌زد. نزدیک به دو هفته به شروع مسابقات المپیک زمان باقی مانده است و تیم‌های ملی مردان و زنان والیبال آمریکا در مراسم بدرقه‌شان یک بازی تشریفاتی بیسبال انجام دادند.

usa-farewell-5

⚫️ برای تیم‌های ملی والیبال آمریکا مسیر ریو از شهر اورنج کالیفرنیا آغاز شده است. آنها عشق و حمایت مردم را زمانی در استادیوم احساس کردند که جمعیت با سردادن شعار" آمریکا، آمریکا" تیم‌های خود را تشویق می‌کردند.

کورتنی تامپسون دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن از تیم والیبال بانوان آمریکا فشار را حس کرد زمانی که اولین پرتاب تشریفاتی را در برابر تیم رنجرز تگزاس انجام داد. او در مصاحبه با گزارشگر از هیجان فوق‌العاده اش در این مراسم و علاقه‌اش به بیسبال می‌گوید.

usa-farewell-4

🔴 کارلی لوید از تیم بانوان آمریکا می‌گوید: "من بسیار خوشحالم که بخشی از این اتفاق هستم. حضور در استادیومی شبیه این بهمراه یک تیم که به خوبی در شهر ما شناخته شده است. من فکر میکنم خیلی از مردم اینجا نمی دانند که ما در شهرشان تمرین می‌کنیم. اینجا بودن خیلی هیجان انگیز است."

🔵 کریس موری عضو شورای بانوان شهر آناهایم عنوان می کند: "بانوان دختران جوان در مدارس را تشویق می کنند تا والیبال بازی کنند و به همان اندازه مردان نیز در جامعه فعال اند نه فقط در آناهایم حتی در سراسر اورنج " usa-farewell-6 usa-farewell-3 [caption id="attachment_93829" align="aligncenter" width="600"]جشن بدرقه تیم ملی .الیبال آمریکا جشن بدرقه تیم ملی .الیبال آمریکا[/caption] [caption id="attachment_93810" align="aligncenter" width="600"]جشن بدرقه تیم ملی والیبال آمریکا برای المپیک جشن بدرقه تیم ملی والیبال آمریکا برای المپیک[/caption]