پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فرزاد فرهادیان، کارشناس والیبال، در گفتگویی به تحلیل دلایل شکست تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل چین در فینال ۱۸مین دوره رقابتهای جوانان آسیا پرداخت و همچنین خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست لوزانو برای المپیک را بررسی کرد.

گرچه جوانان ما به مقام نائب قهرمانی رسیدند ولی چیزی از ارزشهای آنها کم نمی‌شود به هر حال صعود به مسابقات جهانی هم ارزش زیادی دارد، البته در این مسابقه دریافت اول ما خیلی مشکل داشت و بازیکنان خیلی احساسی بازی کردند. مسئله اساسی اینجاست که متأسفانه شاهد صحنه‌هایی در فینال بودیم که در محیط ورزش، برای بچه‌هایی که زیر رده ۲۰ سال بازی می‌کنند  کمی تأسف برانگیز بود، در ست پنجم چند تن از بازیکنان ذخیره تیم، مسابقه را با چشم گریان دنبال می‌کردند، یکی از جنبه‌ها ورزش این است که این جوانان باید از همین الان روحیه خود را حفظ کنند و باید قوی باشند.

junior-iran-china1 وی در ادامه در خصوص لیست نهایی لوزانو برای حضور در رقابتهای المپیک نیز عنوان کرد: ایران سالها منتظر این فرصت بود که در المپیک بتواند خود را نشان دهد ولی با تمام احترامی که برای آقای زرینی قائل هستم و ایشان زحمات زیادی برای تیم ملی ایران کشیدند اما در حال حاضر  زرینی مصدومیت جدی را پشت سر گذاشتند و از نظر ذهنی این ترس را هنوز از بابت آسیب دیدگی دارند پس فدراسیون میتوانست به جای زرینی، معنوی‌نژاد را انتخاب کند.

برای پیگیری اظهارات کامل این کارشناس والیبال، به لینک زیر مراجعه نمایید:

[su_button url="http://www.aparat.com/v/Owje3" target="blank" style="bubbles" background="#001291" size="5" wide="yes" center="yes" radius="round" icon="icon: download"] برای مشاهده تحلیل فرزاد فرهادیان از نایب قهرمانی جوانان و لیست المپیک کلیک کنید. [/su_button]