به گزارش آریاورزش، ایتالیا و فرانسه پس از بازماندن از راهیابی به فینال لیگ جهانی ۲۰۱۶، امشب برای کسب مدال برنز رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

رو در رو

italy-france-bronze-prematch

ایتالیا و فرانسه برای چهلمین بار در بازی های لیگ جهانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. سهم ایتالیایی ها از برد، ۲۴ و فرانسوی ها ۱۵ بار است. ⚫️ فرانسه چهار دیدار آخر خود مقابل ایتالیا در لیگ جهانی را پیروز بوده است. آخرین شکست آنها از ایتالیا به مرحله مقدماتی لیگ جهانی ۲۰۱۲ برمی گردد. ⚫️ در آغاز رقابتهای لیگ، فرانسه ایتالیا را در سه ست متوالی شکست داد. کوین تیلیه و نیکولاس مارشال هرکدام ۱۳ امتیاز بدست آوردند در حالی که ایوان زایتسف ۱۲ امتیاز برای ایتالیا کسب کرد. ⚫️ در این مسابقات، ایتالیا نسبت به فرانسه تنها دو پیروزی بیشتر در برابر چین و کوبا دارد.

ایتالیا

[caption id="attachment_91202" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال ایتالیا تیم ملی والیبال ایتالیا[/caption]

🔵 ایتالیا درمرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳-۲ از صربستان شکست را پذیرفت. 🔵 از آخرین طلایی که ایتالیایی ها در سال ۲۰۰۰ کسب کرده اند تاکنون دو مدال نقره و سه برنز رقابتهای لیگ جهانی را توانستند از آن خود کنند. 🔵 ایتالیا دو برنز خود را در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ کسب کرده و در ۲۰۱۵ با کسب عنوان پنجمی مسابقات را به پایان رساند. 🔵 آنها با شکست تیم های جمهوری چک در ۲۰۰۳، بلغارستان در سال ۲۰۱۳ و ایران در سال ۲۰۱۴ در هر سه تلاش خود برای کسب برنز موفق بوده اند. 🔵 آخرین شکست آنها در کسب مدال برنز در سال ۲۰۰۲ بود جایی که صربستان با نتیجه ۳-۱ آنها را از کسب مدال بازداشت. 🔵 در مجموع سهم ایتالیا از رقابت های لیگ جهانی ۸طلا، ۳نقره و ۴ برنز بوده که تنها برزیل با یک طلا و دونقره بیشتر پرافتخارترین تیم این رقابت هاست و برزیلی ها مطمئن هستند که نوزدهمین مدال خود را در فینال بدست خواهند آورد. 🔵 ایوان زایتسف در مرحله نیمه نهایی و در برابر صربستان ۲۱ امتیاز برای ایتالیا کسب کرد.

فرانسه

[caption id="attachment_91351" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال فرانسه تیم ملی والیبال فرانسه[/caption]

🔴 فرانسه با شکست در برابر برزیل در مرحله نیمه نهایی موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود نشد. 🔴 فرانسوی ها طلای سال ۲۰۱۵ و نقره ۲۰۰۶ را در کارنامه خود دارند و آنها این شانس را دارند که با کسب مدال برنز مجموعه مدال های لیگ جهانی خود را کامل کنند 🔴 این اولین بار خواهد بود که آنها برای کسب برنز تلاش می کنند. 🔴 فرانسه می تواند با کسب برنز در شمارش مدال با هلند برابر شود 🔴 آنتونیه روزیه در مرحله نیمه نهایی و در برابر برزیل ۲۷ امتیاز کسب کرد.