سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش اختصاصی آریاورزش، شب گذشته صربستان به رغم شکست مقابل فرانسه به عنوان صدرنشین گروه K راهی دور نیمه نهایی شد. نیکولا یُوُویچ، پاسور اول این تیم در مصاحبه بعد از بازی گفت: در ۲ ست اول سرویس‌های خیلی خوبی زدیم و واقعا برایم جای است که چگونه توانستند از زیر فشار آن سرویس‌های سنگین خود را نجات دهند و برنده از زمین خارج شوند.

ولی در ۲ ست بعدی به نظرم از لحاظ روانی کم آوردند و ما هم از این فرصت استفاده کردیم و بازی را ۲-۲ کردیم و کار را به ست پنجم کشیده شد. به نظرم ست پنجم شبیه بازی‌های شرط‌بندی شده بود و تیمی که خوش‌شانس تر بود برنده شد، فکر کنم فقط به خاطر ۲ صحنه بود که بازی را باختیم.

متاسفانه داور خطای پنجه ۲ ضرب پاسورشان را نگرفت، به نظرم در مسابقات جوانان شاید بتوان از این مورد عبور کرد ولی اینکه در بازی بزرگسالان در یک بازی ۵-۶ بار این اتفاق می‌افتد و داور اعلام خطا نمی‌کند کمی ناخوشایند است، به نظرم همین جریان کمر ما را شکست و باعث شد که ببازیم.به هرحال به عنوان صدرنشین گروه راهی دور بعدی شدیم، چیزی که از اول هم هدف ما بود. حال منتظر این هستیم که بازی فردایمان را با تیم دوم گروه دیگر (ایتالیا) انجام دهید."

تصاویر مسابقه والیبال فرانسه و صربستان در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶