سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

📝 به گزارش آریاورزش، رقابتهای مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در شب دوم در حالی امشب پیگیری خواهد شد که در دیدار دوم امشب تیم‌های برزیل و امریکا در تارون آرنا به مصاف خواهند رفت.تیم ملی والیبال برزیل درحالی امشب به مصاف امریکا می‌‌رود که تقریبا نیمی از راه صعود را طی کرده و در عوض آمریکا نیز باید حداقل با نتیجه‌ی ۳-۱ حریف خود راشکست دهد تا بتواند راه خود را برای کسب مدال ادامه دهد.

رو در رو

usa-brazil-f6-prematch

⚫️ این مسابقه سی و نهمین دیدار دو تیم در لیگ جهانی است که از این ۳۸ دیدار سهم برزیل ۲۸ برد و سهم امریکا نیز ۱۰ برد می باشد.

⚫️ از شش بازی اخری که دو تیم با هم رو‌به‌رو شدند برزیل توانسته پنج مسابقه ان را از ان خود کند از جمله دو دیدار اخر انها.

⚫️ اخرین دیدار انها به تاریخ ۱۸ ژوئن در شهر ریو بر‌می‌گردد جایی که برزیل توانست ۳-۱ امریکا را شکست دهد.

⚫️ اخرین برد امریکا مقابل برزیل در لیگ جهانی به ماه جولای ۲۰۱۴ بر‌می‌گردد جایی که انها در فلورانس ایتالیا ۳-۱ برزیل را مغلوب کردند.

برزیل

[caption id="attachment_91185" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال برزیل تیم ملی والیبال برزیل[/caption]

🔵 تیم ملی والیبال برزیل در رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۶ توانسته ۹ بازی از ۱۰ مسابقه‌ی خود را پیروز شود.

🔵 تنها تیم ملی والیبال کانادا توانسته از این حیث در لیگ جهانی امسال برد بیشتری کسب کند انها ۱۰ بازی از ۱۱ مسابقه‌ی اخیر خود را با برد تمام کردند.همچنین این تیم امسال رقابت های سطح ۲ لیگ جهانی را فتح کرد.

🔵 اخرین باری که برزیل توانست در لیگ جهانی بیش از ۱۰ برد کسب کند به سال۲۰۱۳ بر‌می‌گردد جایی که انها ۱۱ بازی از مجموع ۱۵ بازی خود را توانستند با برتری تمام کنند.همچنین از سال ۲۰۱۰ به بعد در تمامی ادوار بیش از یک بازی را واگذار کردند.

آمریکا

world-league-2016-f6-italy-usal83

🔴 تیم ملی والیبال امریکا با باخت ۳-۱ مقابل ایتالیا نوار پیروزی‌های خود را پس از ۶ مسابقه قطع کرد.

🔴 انها سابقه‌ ۲ باخت متوالی در لیگ جهانی را دارند و این موضوع نیز با ۲ باخت متوالی در سال ۲۰۱۵ مقابل ایران قدرتمند ثابت کرده اند.

🔴 این تیم اخیرا ۲ مسابقه‌ خود را با باخت پشت سر گذاشته است و همچنین انها هرگز نتوانسته‌اند مسابقات لیگ جهانی را با کمتر از ۴ شکست تمام کنند.(۲۰۰۷, ۲۰۰۸, ۲۰۱۰, ۲۰۱۴)