سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، مارکو ایوُویچ پس از دیدار تماشایی با لهستان که به پیروزی او و یارانش ختم شد اظهار کرد: «ما تیم ملی صربستان هستیم و می‌خواهیم همه تیم‌ها را شکست دهیم.»

مارکو ایوُویچ امتیازآورترین بازیکن بازی تیم‌های صربستان – لهستان در مورد بازی و بحث‌هایی که با دژیزگا در زمین در ست سوم داشت گفت: «خب ما در دوره مقدماتی با تیم لهستان بازی کرده بودیم و به دلایلی می‌دانستیم که در این بازی خوب کار می‌کنیم که واقعا هم این اتفاق افتاد. در ست سوم و بعد از استراحت ۱۰دقیقه‌ای بین ست دوم و سوم اتفاقی افتاد که ما در بازی ایتالیا و آمریکا هم شاهد آن بودیم. در ست سوم از حریف عقب افتادیم ولی در نهایت توانستیم به بازی برگردیم و برنده میدان شویم.»

world-league-2016-f6-poland-serbial67 بازی مقابل فرانسه را چطور ارزیابی میکنید؟ - ببینید همه ما یکدل و همراه شدیم که بتوانیم به نام تیم صربستان همه تیم‌ها را شکست دهیم. همه تیم‌ها عالی بازی می‌کنند ولی ما هم تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم قهرمانی لیگ امسال شویم عالی می‌شود اگر ما قهرمان بشویم. نبود آتاناسیه‌ویچ و عدم حضور ایشان به دلیل مصدومیت در مرحله نهایی تیم صربستان را با مشکل مواجه کرده است؟ - همه بچه‌های تیم امیدوارند که حال الکساندر به زودی خوب شود تا بتواند دوباره به جمع ما برگردد. او همیشه و در همه حال با ماست. اما ما یک تیم با ۱۴ بازیکن هستیم و همه با هم به دنبال کسب پیروزی و موفقیت نهایی هستیم. درست است که الکساندر بازیکن خوبی است ولی در حال حاضر که او نمی‌تواند بازی کند بازیکن جانشین او لابوریچ هم دارد عالی بازی می‌کند. درگیری لفظی که با دژیزگا در زمین داشتید به چه علت بود؟ مسئله خاصی نبود، خوب فابیان است دیگر و علاقه زیادی به صحبت کردن دارد. ما یگدیگر را بسیار خوب می‌شناسیم او مدام با داور و دیگر بازیکنان صحبت می‌کند و من هم از این موضوع کاملا آگاه هستم.world-league-2016-f6-poland-serbial57