یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ، دومین روز از هفته سوم رقابت های لیگ جهانی والیبال از ساعت ١٨ عصر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد ، که در این دیدار تیم ملی صربستان و آرژانتین به مصاف خواهند رفت.

رو در رو 

Prematch-argentina-serbia

⚫️ قبل از انجام این بازی، تیم ملی صربستان  (صربستان و مونته نگرو سابق ) و آرژانتین هفده بار در لیگ جهانی والیبال مقابل همدیگر قرار گرفته بودند ، که آلبی سلسته در ۶ دیدار و صربستان در ١١ دیدار به برتری رسیده بود. ⚫️ آخرین رویداد این دو تیم در رقابت های لیگ جهانی در سال ٢٠١١ با نتیجه ٣-٠ به سود آرژانتین به پایان رسید. ⚫️ تازه ترین رقابت یاران ولاسکو و گربیچ برمی‌گردد به مسابقات قهرمانی جهان ٢٠١۴ که صربستان با نتیجه ٣ بر یک به برتری رسید.

آرژانتین - آلبی سلسته (سفید و آبی) 

[caption id="attachment_88488" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال آرژانتین تیم ملی والیبال آرژانتین[/caption]

🔵 تیم ملی آرژانتین پس از دو پیروزی شیرین مقابل فرانسه و روسیه در دیدار عصر دیروز مقابل ایتالیا ٣-١ شکست خورد. 🔵 با وجودی که آنها در ست سوم به بازی برگشته بودند و ازکوئیل پالاسیوس توانست ١۶ امتیاز کسب کنند اما در نهایت مغلوب قدرت زایتسف و دیگر هم تیمی هایش شدند. 🔵 سه بازی آخر آرژانتین با نتایج متفاوتی به پایان رسید : پیروزی ٣-٢ مقابل فرانسه و ٣-٠ مقابل روسیه و شکست ٣-١ مقابل ایتالیا.

صربستان - پارتیزان‌ها

[caption id="attachment_86790" align="aligncenter" width="900"]تیم ملی والیبال صربستان تیم ملی والیبال صربستان[/caption]

🔴 تیم ملی صربستان در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ جهانی ٢٠١۶ مقابل ایران با نتیجه ٣-٢ متحمل اولین شکست خود شد. آنها در حالی که در دو ست ابتدایی بازی پیروز شده بودند، در ادامه بازی مقابل میزبان در سه ست مغلوب شدند. 🔴 پیش از این دیدار صربستان تنها تیم شکست نخورده رقابت ها بود ، آنها در تمامی ۶ دیدار گذشته خود پیروز میدان بودند. آخرین شکست صربستان در بازی های لیگ جهانی در فینال مسابقات ٢٠١۵ مقابل فرانسه بود. 🔴 اگر صربستان در دیدار امروز نیز مقابل آرژانتین با نتیجه ٣-٢ مغلوب شود ، مانند سال گذشته دو دیدار متوالی خود را مقابل ایتالیا و استرالیا با همین نتیجه شکست خورده است.

🔴 صربستان موفق شد در سه بازی اول خود در لیگ جهانی امسال ، با نتیجه ٣-٠ و در سه بازی بعدی با نتیجه ٣-١حریفان خود را شکست دهد ، و در نهایت در بازی آخر خود مقابل ایران ٣ -٢ شکست خورد.